۴ سال است که با دولت و اعضای آن ارتباطی ندارم/ رئیس‌جمهور آینده اصولگرا است

۳۱فروردین۱۳،

وزیر کشاورزی دولت نهم بعد از ثبت‌نام در انتخابات شوراها؛

اسکندری وزیر کشاورزی دولت نهم دقایقی پیش با حضور در فرمانداری شهرستان تهران داوطلب چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شد.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، “اسکندری” وزیر کشاورزی دولت نهم دقایقی پیش با حضور در فرمانداری شهرستان تهران برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرد.

وی در هنگام ثبت‌نام در جمع اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر دولت برای انتخابات شوراها لیستی ارائه دهد آیا شما وارد این لیست خواهید شد یا خیر؟ گفت: اگر دولت لیستی بدهد قطعا در آن لیست قرار نخواهم گرفت چرا که بنده به عنوان فردی مستقل آمده‌ام.

اسکندری تصریح کرد: اگر گروه‌ها لیست تدوین کنند، بنده بررسی می‌کنم اما آنچه مشخص است اینکه قطعا در لیست اصولگرایان می‌روم و در لیست غیر اصولگرایی قرار نمی‌گیرم.

وی تصریح کرد: بنده دارای لیسانس کشاورزی و فوق لیسانس مدیریت هستم و چهار سال نیز وزیر بوده‌ام.

وی ادامه داد: تاکنون نیز با هیچ گروهی دربارهٔ ثبت‌نامم صحبت نکرده‌ام البته شاید دیگران بنده را بشناسند و در لیست خود قرار بدهند.

وزیر کشاورزی دولت نهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کاندیدای دولت چه کسی است گفت: چهار سال است با دولت و اعضای آن ارتباطی ندارم و در یک مجموعه اقتصادی زیر نظر بنیاد شهید کار می‌کنم که بودجه‌ای از دولت نمی‌‌گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.