۴ متجاوز به عنف بامداد امروز اعدام شدند

چهار نفر بامداد چهارشنبه به اتهام تجاوز به عنف با حکم دادگاه و با حضور معاون دادستان تهران در ملاء عام اعدام شدند.

 مهر: بامداد چهارشنبه، چهار اراذل و اوباش و متجاوز به عنف در ملاء عام در شرق تهران اعدام شدند.

این چهار نفر بامداد چهارشنبه به اتهام تجاوز به عنف با حکم دادگاه و با حضور معاون دادستان تهران در ملاء عام اعدام شدند.

اعدام متهمان ساعت ۶ بامداد در محله شاهد در خیابان شهید محلاتی شرق تهران انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از متهمان مرد جوانی است که سه سال قبل یک شب در حوالی میدان آزادی یک دختر دانشجو را با تهدید چاقو وحشیانه مورد تجاوز قرار داده بود اما به دلیل باقی ماندن تلفن همراهش در صحنه وقوع جرم مأموران پلیس موفق شدند او را دستگیر کنند.

در پرونده دیگر فردی در تیرماه سال ۸۷ خود را به عنوان یکی از دوستان شوهر یک زن معرفی کرده و به بهانه دادن یک بسته از سوی شوهرش به او در خانه‌اش تجاوز کرده است.

همچنین در پرونده سوم مرد جوانی در پوشش مسافربر اقدام به سوار کردن زنان جوان کرده و سپس با تغییر مسیر در محلی خلوت به آنها تجاوز کرده است. جبار سینگ یا همان احسان متهم دیگری است که در سال ۸۵ پسر جوان ۱۷ ساله‌ای را مورد تجاوز قرار داده و از اشرار سابقه دار بوده است.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. محسن:

    البته اعدام این آدم نماها مرهم خوبی بر آلام جامعه است اما بنظر من فقط باید اخبار آن از رسانه های سراسری و ملی به مردم گفته و عاقبت کارشان به همه گوشزد شود ، مسلما این کار تاثیر بیشتری بر پالایش اجتماع دارد تا نشان دادن آن در محله ای خاص و به حاضرین محدود .

  2. نوشین:

    هر چند گرفتن جان انسان برای همه ناخوشاینده ولی اینارو واقعا باید کشت .فقط هم مرگ چاره کارشونه.چقدر خوبه که مردم تو شهرشون احساس امنیت وآرامش داشته باشن

  3. علی:

    دست نیرو انتظامی درد نکنه ناموس دزد رو باید تیکه تیکه کرد پخت خورد که به مدفوع تبدیل بشه البته حیف مدفوع

  4. فرزین:

    دست نیرو انتظامی درد نکنه واقعا اعدام کمشونه باید زنده زنده پوستشون رو کند روش نمک ریخت دم نیرو انتظامی واقعا گرم خدا خیرشون بده اگه اینها نباشن معلوم نیست چی میشه.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.