۴ شهریور بازی خداحافظی نکونام در مصاف با تیم ستارگان لالیگا

ستارگان لالیگا در بازی خداحافظی نکونام

ستارگان لالیگا که از بزرگان فوتبال دنیا هستند برای بازی خداحافظی نکونام به تهران می آیند.

روز ۴ شهریورماه و در تهران بازی دوستانه ای بین بازیکنان سرشناس فوتبال لالیگا و یاران نکونام برگزار می شود. در این بازی قرار است بازیکنانی چون کریستین کارمبئو(Christian Karembeu)، فرناندو مورینتس(Fernando Morientes)، اریک آبیدال(Éric Abidal) و گایزکا مندیتا(Gaizka Mendieta) حاضر باشند.

نکونام در حالی از فوتبال خداحافظی کرد که باشگاهش استقلال، هنوز هیچ مراسمی برای وداعش با فوتبال نداشته است. او از سال قبل با برخورد نچندان مناسب تعدادی از بازیکنان استقلال و همچنین مدیران باشگاه، از این تیم جدا شد.

نکو که سال ها در باشگاه اوساسونا(Osasuna) و در لالیگا بازی کرده است، با بسیاری از ستاره های بزرگ این تیم رفاقت دارد. البته مسئول برگزاری بازی ۴ شهریورماه به احتمال فراوان در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، ناتان قبادی است و این بزرگان سابق فوتبال دنیا بار دیگر به تهران می آیند تا نکو در روزهای تعطیلی لیگ، یک هفته قبل از بازی مهم تیم ملی برابر قطر، هیجان فوتبال را به ورزشگاه آزادی آورد.

بی شک خیلی از ستاره های فوتبال ایران، آنهایی که در تیم ملی حضور ندارند و البته درگیر لیگ نیستند، در این بازی وداع حاضر می شوند. جواد بعد از این بازی رسما به تیم ملی فوتبال ایران می پیوندد.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:khabaronline.ir

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.