۴ کشته و مجروح در تصادف سلفچگان – اراک

وی افزود: در این حادثه سه نفر مجروح شدند که تیم پزشکی اورژانس ۱۱۵ با حضور به موقع در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی آنان را برای ادامه درمان به مرکز درمانی نکویی منتقل کرد.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از واژگونی یک دستگاه پراید در شهرک پردیسان خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه که در انتهای بلوار سلمان رخ داد چهار نفر به شدت مجروح شدند که توسط نیروهای امدادی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

وی در ادامه به تماسی با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو با خودروی پیکان در کیلومتر ۴۹ اتوبان قم ـ تهران اشاره و ابراز کرد: پس از آگاهی از این حادثه به سرعت دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

فراهانی ادامه داد: در این حادثه چهار نفر مجروح شدند که نیروهای امدادی اورژانس پس از حضور در محل حادثه، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی مجروحان را برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل کردند.

وی واژگونی یک دستگاه وانت در محور سلفچگان ـ اراک را از دیگر حوادث شاخص این مدت ذکر و تصریح کرد: سه نفر بر اثر این حادثه مجروح و یک مرد ۴۵ ساله در دم فوت کرد.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم اضافه کرد: یک نفر از مجروحان حادثه به دلیل وخیم بودن وضعیت جسمانی به مراکز درمانی داخل شهر منتقل شده و دو مجروح دیگر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی ابراز داشت: در نخستین ساعات بامداد روز گذشته چند دستگاه خودرو در ۷۵ متری عمار یاسر با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این حادثه پنج نفر مجروح شدند.

فراهانی با بیان اینکه دو نفر از مجروحان حادثه به صورت سرپایی درمان شدند گفت: سه نفر از دیگر مجروحان این حادثه برای ادامه مراحل درمانی به مرکز درمانی نکویی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: صبح روز گذشته دو دستگاه موتورسیکلت در میدان ولیعصر به سمت میدان ۷۲ تن برخورد کردند که در این حادثه سه نفر به شدت مجروح شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

معاون مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر حوادث شاخص روز گذشته را سه مورد سوختگی عنوان کرد و گفت: دو دستگاه آمبولانس به محل این حادثه در خیابان دانشگاه پیام نور اعزام شده و مجروحان حادثه به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

وی با اشاره به وضعیت مجروحان این حادثه خاطر نشان کرد: وضعیت یکی از این مجروحان وخیم گزارش شده است که با عملیات احیا به بیمارستان نکویی انتقال یافت.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.