۴۰۰ نمایشگاه پاییزه دایر شد/ توزیع مرغ بدون مشکل ادامه می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم نوده فراهانی در حاشیه بازگشایی نمایشگاه پاییزه در حکیمیه تهرانپارس در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس با دو هدف عرضه کالاهای مورد نیاز مردم در آستانه بازگشایی مدارس و نیز تنظیم بازار کالاهای اساسی راه‌اندازی شده و بر این اساس، ۴۰۰ نقطه کشور شاهد برپایی نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا هستند.

رئیس شورای اصناف کشور افزود: در تهران نیز، فعالیت نمایشگاهها در ۵ نقطه خواهد بود، که بر این اساس فرهنگسرای خاوران، حکیمیه تهرانپارس، پارک ارم، بوستان ولایت و مصلی تهران مراکز نمایشگاهی پایتخت هستند که در مصلی تهران که مختص عرضه مواد غذایی است، از ۲۳ شهریور ماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. 

وی تصریح کرد: ساعات برگزاری این نمایشگاهها از ۱۰صبح تا ۱۰ شب خواهد بود و در آن، علاوه بر کیف و کفش و پوشاک، مایحتاج غذایی مردم نیز از جمله روغن و شوینده‌ها عرضه خواهد شد.

به گفته فراهانی، تلاش شده تا عرضه مستقیم کالا صورت گیرد و تولیدکنندگان بدون واسطه به مصرف‌کنندگان متصل شوند و کالاهای خود را با ۱۰ درصد تخفیف نسبت به بازار عرضه کنند.

وی با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای تامین مرغ مورد نیاز مردم گفت: شبکه توزیع مرغ مشکلی ندارد و مرغ بدون محدودیت عرضه خواهد شد.

گفتنی است نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا از روز گذشته در تهران آغاز به کار کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.