۴۵ سال حبس به دلیل شلیک به خواهر

یک نوجوان آرکانزاسی که خواهرش را در حالی که خواب بود با شلیک گلوله به قتل رسانده بود به ۴۵ سال حبس محکوم شد.

فارس، کولتون هاروی ۱۵ ساله یک روز صبح در حالی که  والدینش برای خرید به بیرون رفته بودند اسلحه کالیبر ۲۲ پدرش را برداشت و به اتاق خواهر ۱۶ ساله‌اش رفت اسلحه را روی پیشانی خواهرش کانداس گذاشت و شلیک کرد. دختر با فریادی از خواب برخاست اما او دو بار دیگر به سرش شلیک کرد.

وی مدتی با خودرو پدرش فراری شد اما سرانجام به دفتر کلانتر رفته و اعتراف کرد.

بر اساس اسناد پلیس وی گفته که هنوز هم نمی‌داند چرا این کار را کرده و فکر می‌کند که مستحق انجام اقدام مشابهی با خودش است.

به نوشته آسوشیتدپرس مقامهای دادستانی ابتدا وی را متهم به قتل درجه اول کرده بودند که مجازات آن حبس ابد بدون احتمال عفو بود اما با صحبت با وکیلش اتهام وی تغییر کرده و سرانجام قاضی وی را به ۳۰ سال حبس به دلیل قتل درجه دوم و ۱۵ سال دیگر به دلیل استفاده از اسلحه محکوم کرد.

قاضی در دادگاه سه شنبه سوالاتی را از متهم کرد و وی در حالی که صورتش را با دستان دستبند زده اش پوشانده و اشک می‌ریخت پاسخ می‌داد که قتل خواهرش را قبول داشته و تا کلاس ۹ به مدرسه می‌رفته است.

به گفته دادستان آنها هیچگاه موفق به شناسایی انگیزه واقعی و روشن او نشده‌اند اما وی چند روز قبل از آن سابقه مصرف توتون بدون دود را داشته و به همین دلیل مورد مواخذه والدینش هم قرار گرفته بود.

آزمایشهای روانی نشان از وجود سابقه بیماری روانی در خانواده حکایت داشته اما هیچ نشانه‌ای در هاروی یافته نشده البته وی پس از حبس دچار افسردگی شده و یکبار هم در جریان فوتبال مدرسه‌ای بیهوش شده بوده است.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.