۴۶ طرح مخابراتی ، صنعتی و درمانی در میاندوآب به بهره برداری رسید

۲۴ام بهمن ،

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار میاندوآب در حاشیه افتتاح این طرح ها که نماینده مردم میاندوآب ، تکاب و شاهین دژ نیز حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل ۴۴ طرح مخابراتی مخابراتی با اعتباری بیش از ۸ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال است .

حمید جلالی گفت: طرح های مخابراتی شامل ۲۶ طرح توسعه شبکه اینترنت پرسرعت در مناطق شهری و روستایی، ۹ طرح توسعه شبکه تلفن و ۳ طرح BTS تلفن های همراه اول است .

وی افزود: با بهره برداری از این طرح ها علاوه بر تقویت شبکه ارتباط تلفن های شهرستان ، امکان واگذاری اینترنت پرسرعت در ۲۰ روستا و ۵ منطقه شهری نیز فراهم شد .

جلالی درمانگاه شبانه روزی جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی و کشتارگاه صنعتی دام را از دیگر طرح های افتتاح شده در این شهرستان عنوان کرد .

وی اظهار کرد: کشتارگاه صنعتی دام میاندوآب به عنوان چهارمین کشتارگاه صنعتی دام استان با هزینه ۲۲ میلیارد ریال و با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است .

فرماندار میاندوآب گفت: با بهره برداری از این واحد صنعتی ، فرآورده های گوشتی مورد نیاز شهرستان های شاهین دژ و تکاب و سایر شهرهای همجوار تامین می گردد .

۵۸۴/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.