۴۷ میلیارد دلار گوشی قدیمی در خانه‌های آمریکایی‌ها

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

یکی از مراکز بازیافت تلفن همراه در آمریکا اعلام می‌کند که مردم این کشور در مجموع ۴۷ میلیارد دلار گوشی استفاده نشده و دست‌دوم را در خانه‌های خود نگهداری می‌کنند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار- نیوز، بررسی‌ها نشان داده است که نیمی از مصرف‌کنندگان آمریکایی دست‌کم دو یا تعداد بیشتری تلفن همراه در اختیار دارند و به‌ازای هر یک نفر از آن‌ها ۱٫۸ دستگاه الکترونیکی قدیمی موجود است.
 
این طور که مرکز SellCell.com گزارش داده است، میانگین ارزش هر تلفن همراهی که برای بازیافت آن به صورت آنلاین اقدام شده ۹۱ دلار بوده است. با توجه به اینکه هر آمریکایی ۱٫۸ دستگاه الکترونیکی فرسوده در اختیار دارد، می‌توان گفت که به‌ازای هر یک نفر از آن‌ها ۱۶۰ دلار دستگاه الکترونیکی قدیمی در خانه‌ها موجود است.
 
مرکز SellCell.com با توجه به رقم یاد شده پیش‌بینی می‌کند که آمریکایی‌ها در مجموع ۴۷ میلیارد دلار دستگاه الکترونیکی قدیمی را در منازل خود در اختیار دارند که این رقم نسبت به ۳۳٫۸ میلیارد دلار دستگاه الکترونیکی استفاده شده آمریکایی‌ها برای سال ۲۰۲۴ میلادی رشد ۳۹ درصدی را نشان می‌دهد.
 
در این بررسی همچنین مشخص شد که ۳۹٫۵ درصد مردم آمریکا از گوشی‌های قدیمی خود هم استفاده می‌کنند و آن را به عنوان یک دستگاه ثانویه در کنار گوشی اصلی به کار می‌برند. همچنین، ۳۶ درصد این اشخاص اعلام کرده‌اند که به درستی نمی‌دانند با گوشی قدیمی خود چه باید بکنند.
 
کارشناسان در پایان این بررسی دریافتند که از هر ۵ آمریکایی یک نفر برای خلاص شدن از شر گوشی قدیمی خود تنبلی می‌کند و با اینکه راه‌های پیش‌رو را می‌داند، اما برای انجام آن‌ها اقدام نمی‌کند.
 
– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921129000824#sthash.jZUNdWB8.dpuf

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.