۴۷ جوان برتر ایران انتخاب و معرفی می‌شوند

همزمان با روز ملی جوان

همزمان با روز ملی جوان، ۴۷جوان برتر سال ایران، با همکاری ۱۴دستگاه و نهاد مختلف کشور انتخاب و معرفی می­ شوند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از دبیرخانه جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع)، وزارت ورزش و جوانان با هدف آگاه­سازی، مشارکت­طلبی، افزایش حس خودباوری در بین جوانان، افزایش سطح نشاط اجتماعی و الگوسازی برای جوانان از میان هم نسلان خود اقدام به برگزاری جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) کرده است.

این جشنواره با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با حوزه جوانان و با هدف بررسی دستاوردهای جوانان در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی و انتخاب و تقدیر از برترین‌های هر حوزه برگزار برپا خواهد شد.

جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) در ۱۵بخش ویژه با موضوعات قرآن و جوان، طلبه جوان، جوان و طنز و ادبیات، جوان و رسانه، جوان و هنرهای نمایشی، فیلم جوان، جوان و هنرهای تجسمی، جوان و موسیقی، سرباز جوان، جوان و فعالیت­های اجتماعی، جوان ایرانی خارج از کشور، جوان و کارآفرینی، جوان با توانایی­های خاص، مبتکر و مخترع جوان و کشاورز و روستایی جوان برگزار می­­شود.

در هر بخش دبیرخانه­­های موضوعی در دستگاه­­های مسئول تشکیل شده است و این سازمان­ها براساس آیین­نامه اجرایی تدوین شده در بخش­های خود، موظند که جوانان برتر رشته­­های موضوعی را انتخاب کنند.

آیین­نامه جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) مصوب سی و سومین جلسه شورای عالی جوانان است که به ریاست رئیس جمهوری تشکیل می­­شود. براساس آیین­نامه فوق، این جشنواره همه ساله در روز جوان، مصادف با ۱۱ شعبان، سالروز تولد حضرت علی اکبر(ع) برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) با رویکرد پوشش هر چه بیشتر جوانان سراسر کشور از نقاط دور افتاده، روستاها، شهرها و کلان شهرها به منظور افزایش میزان رضایت­مندی، نشاط و امید به آینده در بین جوانان برگزار می­­شود.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت­نام در بخش­های مختلف این جشنواره می­توانند به نشانی www.javananeirani.ir مراجعه کنند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.