۵ بار صدای حریق آتش نشانی شهریار به صدا در آمد

۲۶م اسفند ،

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهریار گفت: در ۲۴ ساعت قبل طی تماس شهروندان با ۱۲۵ آتش نشانی شهریار، ۵ بار زنگ حریق آتش نشانی را به صدا در آورد.

 قاسمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند و ضمن اطفا، حریق از افزایش خسارت جلوگیری بعمل آوردند.

وی در ادامه از حریق های که از افزایش خسارت جلوگیری به عمل آوردند خبر داد و گفت: حریق منزل مسکونی در شهریار، خیابان مصطفی خمینی به سبب قرار گرفتن پرده در مجاورت بخاری در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۱۲:۲۳ بوده است.

قاسمی در ادامه گفت: حریق ضایعات چوب توسط اشخاصی ناشناس در شهریار میدان فجر به طرف میدان بهار در روز جمعه ۲۵ اسفند ساعت ۱۷:۲۸ بوده است.

وی گفت: حریق اتاقک نگهبانی ساختمان نیمه کاره در شهریار میدان حافظ، نبش کوچه رهنما به سبب استفاده از اجاق گاز در مجاورت کارتن در روز جمعه ۲۵ اسفند ساعت ۱۸:۱۱ بوده است و همچنین در آخر حریق حاشیه باغ توسط اشخاصی ناشناس در شهریار خیابان شهید بهشتی نبش خیابان شهید مطهر در روز  شنبه ۲۶ ساعت ۱:۲۵ بوده است.

وی در پایان از آخرین حریق گفت: حریق ضایعات توسط اشخاصی ناشناس در داخل چهار دیواری در شهریار بلوار رسول اکرم(ص)  در روز ۲۶ ساعت ۱:۴۹ بوده است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.