۵ میلیون تومان از شرکت واحد طلبکارم

فروردین ۱۴۰۳

رانندگان گله مند بخش خصوصی شرکت واحد از پرداخت نشدن کرایه کارتخوان ها توسط شرکت واحد اتوبوسرانی ناراضی اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رانندگان بخش خصوصی بیشتر از اینکه علاقمند به استفاده مسافران از کارت بلیط باشند، دوست دارند مسافران کرایه را نقد بپردازند و این تصور سبب خاصی دارد چرا که در پرداخت کرایه کارتخوان ها  از سوی شرکت ها بعضا کارشکنی های ایجاد می گردد که به ضررشان است.

راننده یکی از خطوط شمالی پایتخت که ۵ سالی است به عنوان راننده بخش خصوصی فعالیت می کند افزود: مبلغ ۵ میلیون تومان از شرکت واحد اتوبوسرانی طلبکارم و طلب بنده وصول نمی شود.

وی با اشاره به اینکه این میزان طلب مربوط به ۴ ماه است اظهار داشت: شهرداری پول ها را به حساب بخش خصوصی می ریزد و شرکت خصوصی هم مبالغ طلب ما را به حسابمان واریز نمی کند.

راننده دیگری نیز در ادامه سخنان همکار خود گفت: ماهانه یک میلیون تومان میزان درآمد اتوبوس از محل کارت زدن مسافران است اما این مبلغ ماه ها طول می کشد تا به حساب واریز شود.

راننده یکی از خطوط غربی پایتخت نیز در زمینه پرداخت پول ها توسط شرکت واحد، اضافه کرد: در شهرستان ها واریز پول به حساب ها به صورت آن لاین و آنی است حال آنکه در پایتخت این موضوع تا چند ماه هم به طول می انجامد.

بهتر است مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی برای پرداخت به موقع پول رانندگان از سوی شرکت های خصوصی نظارتی داشته باشد تا دیگر شاهد گلایه های رانندگان در این زمینه نباشیم./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.