۵ نکته برای خوشتیپ‌تر شدن از نظر برد پیت/ همیشه اتو کشیده باشید

۰۸اردیبهشت،

به پیشنهاد‌های براد پیت گوش دهید تا دیگر نگویید ˝چی بپوشم که بهم بیاد!˝

به گزارش سرویس هنر آنلاین ،یکی از چهره های شناخته شده دنیای مد ستارگان برد پیت است که مدلهای لباس هایش هم به اندازه خود او مشهور است. ظاهر ساده و شیک او است که این بازیگر را از دیگران متمایز می سازد. اگر دوست دارید که از لباس پوشیدن او ایده بگیرید و یا می خواهید مانند او لباس بپوشید با ما در این مقاله همراه باشید.

۱-ساده بپوشید،بدون طرح و نقش لباس های ساده و بدون نقش راحت تر می توانند در کنار هم هماهنگ شوند و شما می توانید هر لباسی را با لباس های داخل کمدتان ست کنید. درست است که لباس های دارای نقوش و چاپ مطابق با مد روز است و همچنین چشمگیر اما لباسهای ساده برای همه زمان ها مناسب است و ظاهری کلاسیک به شما می دهد.

۲- لباس هایی با رنگهای خنثی انتخاب کنید
شما آقای پیت را هرگز با رنگهای تند و شاد و درخشان نخواهید دید. رنگ های مورد علاقه او از این رنگ ها میباشد : سیاه، سفید، بژ، خاکی، سرمه ای، خاکستری و رنگ های مشابه آن. این رنگ ها باکلاس و مجلل می باشند. شلوارهایی با این رنگ ها با هر پارچه ای و رنگی هماهنگ خواهد شد و همچنین پیراهن های با این رنگ ها را به سادگی می توان با هر شلواری هماهنگ کرد.

۳- به دنبال کیفیت باشید نه کمیت
لباس های براد پیت بسیار محدود می باشند اما همه آن ها دارای بهترین کیفیت می باشند. درست است که هر کسی توانایی خرید از ورساچی و گوچی را ندارند اما حداقل شما می توانید به جای خرید چندین دست لباس ارزان قیمت یک لباس با کیفیت تهیه کنید.

۴- لباس هایی بپوشید که کاملاً سایز خودتان باشد
یکی ازنکاتی که براد پیت همیشه رعایت می کند این است که همیشه لباس هایی به تن می کند که کاملا برای اومناسب و اندازه است. لباس هایی که خریداری می کنید مطمئن باشید که بعد از شستشو هم سایزش تغییر نمی کند.

۵- اتو شده باشید
براد پیت همیشه تمیز با نشاط است. لباس های او از جزیی ترین قسمت هایش اتو شده و تمیز می باشد. اگر خودتان نمی توانید این کارها را انجام دهید از یک خشک شویی در خارج کمک بگیرید تا لباس هایتان همیشه آراسته و نو باقی بمانند.

انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.