۵۰ طرح مطالعاتی در دانشگاه بیرجند در حال انجام است

۳۰م دیماه ،

رییس دانشگاه بیرجند گفت: هم اکنون ۵۰ طرح مطالعاتی که از سال قبل آغاز شده با همکاری دستگاه‌های اجرایی در این دانشگاه در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، محمدرضا میری در نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه بیرجند با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸ طرح عمرانی در سطح دانشگاه فعال می‌باشد.

وی از وجود ۲۹ کد رشته دکتری در این دانشگاه خبر داد و گفت: تعداد کد‌رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه بیرجند در حال حاضر ۱۳۰ کد رشته است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه با ۱۲۰ دانشجو در سه رشته در سال ۵۴ فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: هم اکنون دانشگاه بیرجند ۱۲ هزار دانشجو و بیش از ۳۰۰ عضو هیئت علمی است.

وی گفت: توجه به مسائل رفاهی، پزشکی، وزرشی و فرهنگی در خراسان جنوبی از جمله امکاناتی است که باید توجه بیشتری به آن صورت گیرد.

رئیس دانشگاه بیرجند برنامه‌ریزی را یکی از شاخص‌های موفقیت و پیشرفت برای هر مجموعه دانست و یادآور شد: این شاخص‌ها در عرصه آموزش و در زمینه‌های علمی بسیار ارزشمند و موثر واقع می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد علی جعفری رئیس دفاتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خراسان جنوبی نیز در این نشست ضمن تسلیت سالروز شهادت امام عسکری(ع) گفت: برپایی جلسات هم اندیشی از یک دهه قبل در این دانشگاه آغاز شده است.

جعفری افزود: در این جلسات که به صورت آزاد و مستقل تشکیل می‌شود، اعضای هیات علمی به مباحث ضروری و علمی و برنامه‌ریزی در مورد اجرای آن می‌پردازند.

وی با استناد به احادیث ائمه اطهار (ع)، گفت: کسی که برادر دینی خود را نصیحت کند وی را آراسته و تکریم کرده، اما اگر کسی برادر دینی خود را در پیش دیگران اندرز و موعظه کند وی را تخریب کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.