۵۰ میلیون تردد خودرو از جاده های استان اصفهان صورت گرفت

۱۴فروردین۱۳،

۵۰ میلیون تردد خودرو از جاده های استان اصفهان صورت گرفت

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از ۵۰ میلیون تردد خودرو از جاده های این استان از آغاز طرح نوروزی تا به امروز خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایرنا،  سرهنگ ˈعلی نیکبختˈ اعلام کرد: پلیس راه از ۲۶ اسفند سال ۹۱ با حضور ۱۰۰ درصدی نیروها در تمام جاده های استان آغاز شد.

وی از افزایش ۳۵ درصدی سفر به این استان در سال جاری نسبت به پارسال خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی در این مدت علاوه بر جلوگیری از تخلفات اتفاق ساز رانندگان به امداد و خدمت رسانی به خودروهای در راه مانده پرداختند.

وی راه اندازی ایستگاه امنیت و سلامت در جاده های اتفاق خیز استان، افزایش گشت های نامحسوس و تست اعتیاد از رانندگان دارای سرعت بالا را از جمله اقدامات مهم پلیس راه اصفهان در نوروز ۹۲ عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این استان به سبب حجم بالای تردد بیشترین آمار تصادفات را داشته است، افزود: تعداد اشخاص فوت شده در حوادث جاده ای امسال در مقایسه با سال قبل افزایش ندارد و با هم برابر است.

رییس پلیس راه اصفهان تصریح کرد: این امر نشان می دهد که ماموران این نهاد توانسته اند حوادث جاده ای را با وجود حجم بسیار و افزایش مسافرت ها کنترل کنند.

سرهنگ نیکبخت از برخورد جدی با خودروها و اتوبوس های مسافربری متخلف در ایام نوروز خبر داد و گفت: در این زمینه سختگیری بسیاری از سوی پلیس شد و تعداد قابل توجهی از خودروهایی که مرتکب تخلفات اتفاق ساز شده بودند با اعمال قانون و توقیف روبرو شدند.

رییس پلیس راه اصفهان از خروج مسافران نوروزی از استان اصفهان خبر داد و افزود: با توجه به روزهای پایانی تعطیلات پیش بینی می گردد که جاده های استان به خصوص در مسیرهای اصفهان – شیراز و اصفهان –تهران با حجم بسیار بالای تردد مواجه شود.

وی به رانندگان پیشنهاد کرد که به مقررات راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و با سرعت مجاز حرکت کنند.

چهارشنبه ۱۴ فروردین   ۱۳:۵۴

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.