۵۰۰ میلیون تومان برای موسسه اعتبار جذب کرده‌ایم

۱۱اردیبهشت،

شاه‌آبادی در دیدار با مسئولان مراکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر

سرپرست موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر گفت: در مدتی که من وارد این موسسه شده‌ام خوشبختانه توانسته‌ایم اعتباری ۵۰۰ میلیون تومانی برای این موسسه جذب کرده و در راه پیشبرد اهداف آن خرج کنیم.

به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، صبح امروز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ، حمید شاه آبادی سرپرست موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر و دکتر برزویی معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی دیداری صمیمانه با رئیس های مراکز مختلف این موسسه برگزار کرد و در این دیدار به بررسی و بیان راهکارهای پیش روی این موسسه و مراکزش، پرداخت.

حمید شاه آبادی در ابتدای این مراسم بر نیاز شناسی دانشگاه ها برای جذب دانشجو تاکید کرد و گفت: مراکز علمی کاربردی در مراکز دولتی براساس نیاز و مخاطب شناسی دقیق به جذب دانشجو اقدام می کنند.

وی ادامه داد: برای مثال هم اکنون مرکز علمی کاربردی کرج به چه سببی باید رشته نقاشی داشته باشد؟! در واقع نقاشی قهوه خانه ای در حال از بین بردن است و به همین سبب این مرکز با جذب دانشجوی نقاشی به بقای این هنر کمک می کند.

سرپرست موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر در زمینه چگونگی جذب دانشجو انتخاب رشته های دانشگاهی اظهار کرد: همه چیز باید با بررسی و آگاهی انجام شود، به طور مثال اگر در بررسی ها مشخص شد که در غرب کشور نمایشنامه نویس کم داریم، به واحد علمی کاربردی همدان مجوز جذب دانشجو در رشته نمایش نامه نویسی را می دهیم.

وی افزود: من هیچ اصراری ندارم که همه مراکز ما دانشگاه علمی کاربردی داشته باشند. در واقع شرط اصلی داشتن دانشگاه ارائه استانداردهای لازم است که اگر نتوانند این استانداردها را تامین کنند به هیچ وجه ردیف بودجه ای به آنها تعلق نمی گیرد.

شاه آبادی به جذب اعتبارهای مالی برای موسسه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: در مدتی که من وارد این موسسه شده ام خوشبختانه توانسته ایم اعتباری ۵۰۰ میلیون تومانی برای این موسسه جذب کرده و در راه پیشبرد اهداف آن خرج کنیم.

شاه آبادی در پایان صحبت هایش بحث دپارتمان های دوازده گانه را مطرح کرد و به بررسی ابعاد مختلف آنها پرداخت و هدف هر کدام از این دپارتمان های دوازده گانه را شرح داد.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام / ۴۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.