۵۱۱۲ میلیون ریال؛ سود واگذاری “وصنعت”

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۲ از بابت واگذاری تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل پنج میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)،شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن با انتشار یافتن صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۲ اعلام کرد در دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۴۸ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال و با مبلغ ۲۵۳ میلیارد و ۴۹۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل پنج میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال سود کسب کرد.گفتنی است این شرکت تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۲۹۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تحصیل کرد.

شایان توجه است “وصنعت”در ابتدای شهریور ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده دو هزار و ۷۳۱ میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال و ارزش بازار سه هزار و ۸۲۴ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت. بهای تمام شده این شرکت در دوره یاد شده معادل ۴۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال افزایش داشت و به دو هزار و ۷۷۳ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار این شرکت در شهریور ماه با افزایش ۱۴۸ میلیارد و ۵۳۳ میلیون ریال معادل سه هزار و ۹۷۲ میلیارد و ۸۴۶ میلیون ریال محاسبه شد.

برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت نماد اینجا کلیک کنید

اطلاعات سهام‌داران

نام سهامدار

تعداد سهم

درصد سهم

بانک صنعت ومعدن)سهامی خاص(

۸۸۸,۸۶۴,۸۰۰

۵۹.۲۶

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت سهامی خاص

۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰

۱۶.۶۷

شرکت لیزینگ صنعت ومعدن)سهامی عام(

۱۳۷,۶۶۶,۷۰۰

۹.۱۸

شرکت سرمایه گذاری ایران وفرانسه)سهامی خاص(

۲۱,۳۶۴,۳۲۰

۱.۴۲


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.