۵۷ دستگاه خودرو مجهز به مسلسل در شمال و شرق سوریه منهدم شدند

به گزارش ایرنا به نقل از اعلام روز دوشنبه خبرگزاری سوریه (سانا)، در جریان این عملیات ها افراد مستقر در خودروهای مزبور نیز کشته شدند.

۲۷ دستگاه از این خودروها در دو منطقه الباب و اورم در حلب، ۲۰ دستگاه در منطقه معره النعمان در استان ادلب و ۱۰ دستگاه نیز در استان دیرالزور در شرق سوریه منهدم شدند.

در همین حال عملیات پاکسازی مناطق مختلف حلب از وجود افراد مسلح امروز نیز از سوی نیروهای سوری ادامه یافت و در جریان یکی از آنها در منطقه میدان العجزه ده ها نفر از افراد مسلح کشته شدند.

در این درگیری شماری خودرو افراد مسلح هم منهدم و یک دستگاه اتوبوس آنان ضبط و کارگاه ساخت بمب آنان نیز منهدم شد.

حداقل ۵۰ فرد مسلح نیز در درگیری در منطقه بستان القصر در حلب کشته و شماری مجروح شدند.

تارنمای ˈان بی انˈ نیز اعلام کرد که افراد مسلح در منطقه المشارقه در حلب نیز به سوی خانه های مردم تیراندازی کردند. در این خبر به جزئیات بیشتر اشاره نشده است.

در مناطق ابطع، حیط و الحاره در استان درعا نیز ده ها فرد مسلح در جریان درگیری با نیروهای سوری کشته شدند.

در خیابان بورسعید در دیرالزور در شرق سوریه و نزدیک مرز این کشور با عراق نیز نیروهای امنیتی سوریه با افراد مسلح درگیر شدند که در جریان آن شماری از این افراد کشته شدند.

در نزدیک یک مرکز علمی در دیرالزور نیز مخفیگاه افراد مسلح طی یک درگیری منهدم شد و در جریان آن شمار زیادی از افراد مستقر در این محل کشته شدند و چندین دستگاه از خودروهای آنان نیز منهدم شد.

در منطقه باب هود در استان حمص نیز نیروهای امنیتی سوریه ضمن درگیری با افراد مسلح یک محل استقرار سلاح نیمه سنگین دوشکا متعلق به آنان را منهدم کردند.

در بازار حشیش در شهر حمص نیز در جریان درگیری بین نیروهای امنیتی سوریه و افراد مسلح شماری از آنان کشته و چندین دستگاه خودرو این افراد منهدم شد.

یک مقام مسوول در استانداری الرقه در شرق سوریه نیز اخبار منتشره در ارتباط با درگیری در فرودگاه این استان بین نیروهای سوری و افراد مسلح از سوی برخی رسانه ها عاری از صحت خواند.

وی در اظهاراتی که در تارنمای ˈان بی انˈ منتشر شد ، خاطر نشان کرد که انتشار این اخبار حاکی از ورشکستگی رسانه های منتشر کننده آن و در راستای جنگ دشمنان علیه سوریه و ملت آن است.

این مقام افزود:فعالیت های فرودگاه الطبقه در الرقه روند عادی و طبیعی دارد.

خاورم**۱۲۷۵**۱۴۳۶ ** ۱۹۱۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.