۶ بهمن، قیمت طلا،نقره و نفت در بازار جهانی

۳۰م دیماه ،

بینا- قیمت نفت خام و طلا در بازارهای آسیایی در مقایسه با روز قبل نوسان داشته است.
به گزارش بینا به نقل از شبکه ان اچ کی،قیمت طلا در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز قبل افزایش داشته است. هر اونس طلا با سه دلار و هجده سنت افزایش در مقایسه با روز قبل به قیمت یک هزار و ششصد و شصت و هفت دلار و چهل و چهار سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد.
این درحالی است که هر اونس نقره با سی و یک ممیز چهل و هفت صدم درصد کاهش در قیمت معادل شانزده سنت به ارزش سی و یک دلار و پنجاه و نه سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و ششصد و هشتاد دلار و نود و نه سنت خرید و فروش می گردد.
همچنین قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه مارس با کاهش شصت و هفت سنتی در هر بشکه همراه بوده و به نود و چهار دلار و نود و هشت سنت در هر بشکه رسیده است.
این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با بیست و چهار سنت کاهش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و سیزده دلار و چهار سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می گردد.

بازار ارز
ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار امریکا اندکی افزایش یافت.
امروز هر دلار امریکا با نود ممیز پنجاه و دو صدم ین ژاپن خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل ارزش ین ژاپن در مقابل دلار امریکا با پنجاه و سه صدم درصد افزایش همراه بوده است.
این درحالی است که هر یک یورو با یک دلار و سی و سه سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می گردد که در مقایسه با دیروز بیست و سه صدم درصد افزایش داشته است.
هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار و شصت سنت در بازارهای جهانی مبادله می گردد که در مقایسه با روز قبل چهل و دو صدم درصد کاهش داشته است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.