۶ گروه موسیقی آواز جمعی در جشنواره فجر/ پایان‌نامه‌های موسیقایی در جشنواره ۲۹

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

۶ گروه موسیقی آواز جمعی و ۱۴ پایان‌نامه مرتبط با موسیقی در بخش رقابتی بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر راه یافتند.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، هیات انتخاب بیست و نهمین دوره جشنواره موسیقی فجر، شش گروه را برای حضور در بخش رقابتی آواز جمعی معرفی کردند.

 پس از بازبینی هیات انتخاب این دوره از جشنواره یک گروه آواز جمعی از تهران و ۸ گروه از شهرستان‌ها به جشنواره راه پیدا کردند.

در بخش رقابتی جشنواره بیست و نهم و در شاخه آواز جمعی، گروه‌های کر صمات به رهبری آزاده عظیمی از شیراز، کر آرارات به رهبری آراکس خاچطوریان از تهران، کر انجمن موسیقی خراسان رضوی (صبا) به رهبری نوید ابیضی و سرپرستی محمد یوسفی از مشهد، گروه آوازی سونات به رهبری محسن بافنده از ساری، کر آریا به رهبری آربی بابومیان از اصفهان، کر آداک به رهبری آبوذر اسماعیلی ثالث از گرگان در حضور هیات داوران اجرا می‌کنند.

بر اساس این گزارش، زمان و مکان اجرای این گروه‌ها به‌زودی از سوی ستاد برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد. گفتنی است در مرحله اول ۱۳ گروه شامل ۵ گروه تهرانی و ۸ گروه شهرستانی در شاخه موسیقی آواز جمعی برای حضور در جشنواره بیست و نهم اعلام حضور کرده بودند که بعد از بازبینی هیات انتخاب شش گروه به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

پایان‌نامه‌های موسیقایی در جشنواره موسیقی فجر رقابت می‌کنند

۱۴ پایان‌نامه مرتبط با موسیقی به بخش رقابتی بیست و نهمین دوره جشنواره موسیقی فجر، راه یافته‌ است.

در بخش پایان‌نامه ۱۴ اثر با هم رقابت می‌کنند که از این تعداد ۳ اثر به دانشجویان رشته موسیقی در تهران تعلق دارد و ۱۱ پایان نامه از آثار دانشجویان شهرستانی است.

براساس این گزارش، بخش پایان‌نامه به همراه بخش آهنگسازی از بیست و هفتمین دوره، به جشنواره موسیقی فجر اضافه شده و برگزیدگان این بخش به انتخاب هیات داوران در روز اختتامیه معرفی می‌شوند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.  علاقمندان می‌توانند خبرها این دوره از جشنواره موسیقی را در پایگاه اینترنتی جشنواره موسیقی فجر به آدرس www.fajrmusicfestival.com ملاحظه کنند.
 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.