۶ باکس فیلم در جشنواره تابستانی شبکه نمایش

برنامه روزانه تابستانی/

سینماپرس- گروه تلویزیو/ مدیر شبکه نمایش در توضیح جشنواره تابستانی این شبکه از ۶ باکس فیلم سینمایی در کنداکتور خبر داد.

به گزارش سینماپرس دکتر حسین کرمی مدیر شبکه نمایش در تشریح ساعات پخش و گونه فیلم‌های سینمایی در نظر گرفته شده در جشنواره تابستانی این شبکه، گفت: باکس ساعت ۱۳ تا ۱۵ مختص فیلم طنز است، ۱۵ تا ۱۷ طبق روال قبلی و آغاز به کار این شبکه انیمیشن و ژانر کودک را پوشش می‌دهد. ساعت ۱۷ تا ۱۹ سینمای ایران و فیلم‌هایی برای دهه‌های قبل، باکس ۱۹ تا ۲۱ مختص سینمای هند (بالیوود) به انتخاب مردم است که بر اساس نظرسنجی که در سایت شبکه از مخاطبان شده از بین ۶۵۰ فیلم هندی ۹۰ فیلم برای جشنواره تابستانی انتخاب شده است.
مدیر شبکه نمایش در ادامه یادآور شد: باکس ۲۱ تا ۲۳ نیز فیلم‌های جدید و غیرتکراری را با قید عدم خشونت نمایش می‌دهد.
وی افزود: الزاما در این باکس هر هفته روزهای پنج‌شنبه و جمعه فیلم‌های جدیدی که تاکنون از هیچ شبکه‌ای پخش نشده است، نمایش داده می‌شود. ساعت ۲۳ نیز ژانر پرتحرک (اکشن) برای مخاطبان ۱۴ سال به بالاپخش می‌شود. البته سه روز در هفته نیز از ساعت ۱ بامداد فیلم‌های سینمای کلاسیک پخش می‌شود.
دکتر کرمی اظهار داشت: بازپخش این فیلم‌ها نیز از ساعت ۱ بامداد تا ۱۱ روز بعد است که بدون رعایت ترتیب و الویت پخش، تکرار می‌شوند تا تعریفی که برای مخاطب آن فیلم شده است معنای خود را از دست ندهد.
مدیر شبکه نمایش درخصوص فیلم‌های شبکه نمایش در ماه مبارک رمضان گفت: بعد از اذان مغرب در ماه مبارک رمضان شبکه‌های سیما سریال روتینی را پخش می‌کنند که هم‌زمان با باکس ۲۱ شبکه نمایش است، با وجود هم‌زمانی این سریال‌ها و فیلم سینمایی شبکه نمایش، رعایت این مسئله در شبکه اختصاصی فیلم الزامی نیست و هم پوشانی با شبکه‌های سراسری ندارد. البته برنامه‌های شبکه نمایش نیز تحت تاثیر مناسبت‌ها قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ع.آ

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۰۴۱


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.