۶ جلد کتاب با موضوع مقابله با تروریسم و ترویج صلح عادلانه رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، داود عامری دبیر مجمع با اعلام این خبر افزود: این کتب شامل مجموعه مقالات «کنفرانس بین‏المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه» با عناوین «صلح عادلانه؛ راهکار مقابله با تروریسم»، «تروریسم، فرهنگ و رسانه» ، «تروریسم؛ مفهوم‌شناسی و مبانی نظری» و «تروریسم؛ آسیب‌شناسی، بازیگران و ساختارها» به زبان فارسی است. علاوه بر این، کتاب منتخب مقاله‌های کنفرانس به زبان فارسی و انگلیسی نیز منتشر شده است.

دبیر مجمع جهانی صلح اسلامی با اشاره به اینکه اغلب مقالات منتشر شده، توسط نخبگان و نظریه‌پردازان صلح عادلانه از کشورهای مختلف به رشته تحریر درآمده و برخی از نخبگان داخلی نیز در این زمینه همکاری نموده‌اند افزود: مجموعاً ۱۱۳ مقاله در این کتب منتشر شده است.

عامری ادامه داد: گزیده مقالات این چهار کتاب نیز در مجلد جداگانه‌ای ارائه می‌شود. وی با اشاره به اینکه قبل و حین برگزاری «کنفرانس بین‏المللی ائتلاف جهانی علیه تروریسم برای صلح عادلانه» نیز ۸ جلد کتاب و ۴جلد فصلنامه تألیف، نشر و توزیع شده بود، ادامه داد: حجم و کیفیت محتوای تولید شده در موضوع کنفرانس، قابل توجه و کم نظیر است.

دبیر مجمع جهانی صلح اسلامی ۲۶ تیرماه را زمان برگزاری مراسم رونمایی از این کتاب‌ها و بازخوانی پیام و آثار کنفرانس اعلام کرد و افزود: این مراسم در دفتر مطالعات سیاسی و بین‏المللی وزارت امور خارجه و با حضور مسؤولان ارشد فرهنگی، استادان دانشگاه و نمایندگان رسانه‌های گروهی برگزار خواهد شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.