۶ هزار “دنا” پیش فروش شده بلاتکلیف است

نوشته شده در تاریخ ۲۴/آذر/ – ۰۹:۴۴ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

در جدال قیمتی ایران‌خودرو و شورای رقابت؛

ممتازنیوز: در حالی که چانه‌زنی ایران‌خودرو و شورای رقابت بر سر قیمت خودروی دنا بی‌نتیجه مانده، پیش فروش این خودرو متوقف شده‌است.

به گزارش ممتاز به نقل از آنا، تنها ۴ روز از اعلام نظر قطعی شورای رقابت درباره قیمت نهایی خودروی دنا می‌گذرد،‌ اما نه تنها ابهام بر سر چگونگی تحویل خودروهای پیش‌فروش‌شده قبلی همچنان وجود دارد، بلکه پیش‌خرید این خودرو نیز فعلا امکان‌پذیر نیست.

در این زمینه معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو از پیش‌فروش حدود ۶ هزار خودرو دنا خبر داد.

عبدالله‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با تاکید بر اینکه قیمت مصوب شورای رقابت برای خودروی دنا مورد اعتراض ایران‌خودرو است، افزود: میان قیمت مصوب شورای رقابت و هزینه تمام‌شده این خودرو با احتساب سود تولید، ۶ میلیون تومان اختلاف وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف مردم در اختلاف نظرهای ایران‌خودرو و شورای رقابت بر سر قیمت چیست، تصریح کرد: قیمت خودرو دنا هنوز مشخص نیست و به همین دلیل مردم باید منتظر بمانند.

بابایی درباره علت توقف پیش‌فروش این خودرو نیز گفت: هنوز خودروهای قبلی تحویل مشتریان نشده و تا آن زمان پیش‌فروش خودروی جدید متوقف خواهد بود.

شورای رقابت در جلسه اخیر خود قیمت خودرو دنا را ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین کرده‌‌است، ولی ایران‌خودرو قیمت منطقی آن را حدود ۴۸ میلیون تومان اعلام می‌کند. با این حال اکنون نمایندگی‌های ایران خودرو  از نحوه عرضه این خودرو اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نیز از خودروی دنا خبری نیست.

انتهای‌پیام/

خبرگزاری آنا
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.