۶۰ باشگاه جدید پژوهشگران جوان در دانشگاه آزاد راه اندازی شد

به گزارش پورتال دانشگاهی کشور و به نقل از ایرنا براساس اعلام روز یکشنبه دانشگاه آزاد اسلامی، ˈکریم زارعˈ در جمع روسای منتخب و چهره های استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه گفت: ۲۴۰ باشگاه پژوهشگران جوان در سراسر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی فعال است که پیش بینی می شود تا پایان سال حداقل ۶۰ باشگاه به این تعداد افزوده شود.

وی به برگزاری اجلاس سراسری باشگاه پژوهشگران جوان با هفت کارگروه تخصصی در مشهد مقدس در آذر ماه اشاره کرد و افزود: این اجلاس در کارگروه­های تعاون و کارآفرینی، بروز رسانی و ارتقای آیین نامه­ها، پشتیبانی و برنامه و بودجه، تسهیلات و استعدادهای درخشان، پژوهش و فناوری، گروه­های علوم پزشکی و کارگروه فرهنگی و فوق برنامه برگزار می شود.

زارع گفت: تفاوت اجلاس امسال با سال های گذشته حضور تمامی اعضا در اجلاس است چرا که سالهای گذشته تنها باشگاه­های پژوهشگران جوان فعال در آن شرکت می کردند.

وی با بیان آنکه هیچ دلیلی بر ادامه فعالیت شعبه های غیرفعال باشگاه پژوهشگران جوان وجود ندارد، تاکید کرد: فعالیت شعبه های باشگاه پژوهشگران جوان در سراسر کشور، هم از بعد نرم افزاری و هم از بعد سخت افزاری سنجیده می شود و شعبه هایی که فعال نیستند باید با برنامه ریزی به جمع فعالان بپیوندند.

شرکت کنندگان در این نشست به بررسی مباحثی نظیر طرح تحولات پیش روی باشگاه پژوهشگران جوان و استفاده از نخبگان در این راستا، راه اندازی کمیته مشاوران نخبگان جوان و برگزاری اجلاس سراسری باشگاه با حضور معاونان، روسای منتخب باشگاه­ها و چهره­های استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی پرداختند.

۶۰ باشگاه جدید

 

پژوهشگران جوان

 

دانشگاه آزاد


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.