۶۰ درصد برق و ۴۵ درصد آب مسکن مهر وصل شده است

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/وزیر نیرو با اعلام بررسی‌های ویژه در دولت به منظور تامین آب و برق پروژه‌های مسکن مهر گفت: با تامین اعتبارات مورد نیاز، سرمایه‌گذاری‌های لازم در این خصوص صورت می‌گیرد؛ اما تاکنون ۶۰ درصد انشعابات برق و ۴۵ درصد آب و فاضلاب طرح‌های مسکن مهر تحویل شده است.
به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) حمید چیت‌چیان در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر دربارهٔ آخرین اقدامات و برنامه‌های وزارت نیرو برای تامین آب و برق مورد نیاز در پروژه‌های مسکن مهر، گفت: در دو جلسه اخیر هیات دولت دربارهٔ طرح مسکن مهر بحث مفصلی انجام شد که در بخش اقدامات، وزارت نیرو قرار بود منابعی را دریافت کند و از این طریق برای تامین آب و برق مورد نیاز طرح‌ها سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهد.
وزیر نیرو ادامه داد: خوشبختانه، در بخش برق، ۶۰ درصد از کل اقدامات در پروژه‌های مسکن مهر به انجام رسیده و در بخش آب و فاضلاب نیز ۴۵ درصد کل اقدامات نهایی شده است، به این ترتیب، با تامین منابع از سوی دولت، وزارت نیرو قادر خواهد بود که مابقی تعهدات خود در این بخش را نیز به انجام برساند.
چیت‌چیان تصریح کرد: در این زمینه پیگیری‌های لازم در حال انجام است و برنامه‌ریزی‌ها به نحوی است؛ که همزمان با پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر، انشعابات آب و برق نیز آماده شود.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.