۶۰۰ خیر عضو بنیاد کودک اردبیل هستند/حمایت از ۳۶۰ خانوار نیازمند

مدیر بنیاد کودک استان اردبیل از عضویت و فعالیت ۶۰۰ خیر و کفیل اردبیلی داخل و خارج از استان در این بنیاد حمایتی برای کودکان خبر داد.

در دیدار با برخی از خیران کودکان اردبیلی به مناسبت عید فطر گفت: به همت این افراد خیرخواه دانش آموزان مستعد استان که از لحاظ مالی با مشکلات مواجهه اند قادر به ادامه تحصیل بوده و حتی بعد از فارغ التحصیلی مدد کار و یاریگر بنیاد کودک می شوند.

وی با اشاره به فعالیت شعبات بنیاد کودک در شهرستانهای استان تصریح کرد: بنیاد کودک در سطح استان علاوه بر حمایت از دانش آموزان برای تحصیل، در زمینه های فرهنگی، آموزشی و کمک آموزشی نیز به کودکان عضو بنیاد کودک یاری می رساند.

باقرزارع هدف اصلی بنیاد کودک استان را کمک به دانش آموزان مستعد برای ادامه تحصیل و بروز و ظهور استعدادهای بالقوه آنها دانست و افزود: بنیاد کودک یک موسسه بین المللی است که به یاری کودکان می شتابد تا مشکلات دانش آموزان را در زمینه های مختلف مرتفع کند.

مدیر بنیاد کودک استان با اشاره به تعداد خانوارهای عضو این بنیاد اضافه کرد: در استان اردبیل ۳۶۰ خانوار عضو بنیاد کودک هستند که به هر خانوار ماهانه ۵۰۰ هزار ریال مستمری پرداخت می شود تا گره ای از مشکلات زندگی این خانوارها را باز کند.

وی با بیان اینکه بنیاد کودک در جهت جذب کفیلان خارج از استان تلاش می کند، ادامه داد: بنیاد کودک در هفت سال فعالیت خود با همراهی خیران و مسئولان استان کفیلان بومی مستقر در خارج از استان تلاشهایی انجام داده و خیریانی نیز جذب بنیاد کرده است.

باقرزارع با اشاره به برخی از فعالیتهای بنیاد کودک متذکر شد: تشکیل کلاسهای تقویتی، آموزشی، نقاشی، خطاطی و برگزاری دوره های مشاوره فردی و گروهی از جمله فعالیتهای این بنیاد است و در نظر داریم با جذب کفیلان دامنه فعالیت بنیاد را گسترش دهیم.
 


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.