۶۹ ضربه چاقو پایان دوئل پسران عاشق/دختر زیبا اتفاق آفرید

فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پلیس پایان دوئل دو نوجوان ۱۹ و ۱۶ ساله پس از درگیری خشونت آمیز در ساعات خارج از مدرسه با مرگ وحشتناک نوجوان ۱۶ ساله با ۶۹ ضربه چاقو پایان یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز مایکل گراهام ۱۹ ساله و مک یولی ۱۶ ساله به سبب برقراری رابطه دوستی با یکی از همکلاسی های دختر خودشان در یک نزاع و درگیری خونین منجر به مرگ مک یولی ۱۶ ساله شد.

این دو نوجوان برای جلب توجه آنجلا از هیچ تلاش رویگردان نبودند و در ساعات داخل و یا خارج از مدرسه دانش آموزان دیگر بارها و بارها شاهد نزاع و درگیری بین آن دو بودند و حتی تلاش مدیر مدرسه با جدا کردن کلاس های این ۳ نوجوان از یکدیگر برای پایان دادن به حملات دیوانه وار آنان بی فایده بود.

درگیری آن ها در حالی به پایان رسید که مایکل گراهام مسلح به یک چاقو دو زبانه بعد از پایان ساعت مدرسه در یکی از خیابان های مجاور به انتظار همکلاسی بی دفاع خود نشست و در نهایت از پشت سر به طرف مک یولی حمله ور شده و وی را با ضربات متعدد از پای درآورد و از صحنه جرم گریخت.

وی در حالی که پریشان و خون آلود بود توجه پلیس گشت را به خود جلب کرده و دستگیر شد.

چاقو دوزبانه وی پس از دستگیری و کشف جسد کنار مقتول کشف و ضبط شد.

در دادگاهی که روز قبل در شهر اسکاربور در شمالی ایالت یورکشایر برگزار شد قاضی دادگاه با مورد خطاب قرار دادن وی با نام بزدل و ترسو وی را برای همیشه به زندگی در زندان محکوم کرد.

به گزارش پزشکی قانونی ضربات چاقو ۶۹ ضربه گزارش شده و این ضربات را حتی وحشی ترین حیوانات بر بدن قربانی خود وارد نمی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.