۷ آذر فاز جدیدی از ناوشکن سهند به بهره‌برداری خواهد رسید

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اعلام آمادگی برای حضور این نیرو در آب‌های آزاد گفت: ۷ آذر فاز جدیدی از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران(سهند) به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم هفتاد و هفتیمن سالگرد تاسیس دانشگاه دافوس در جمع خبرنگاران با گرامیداشتن سالروز تاسیس این دانشگاه اظهار داشت: در طول یک سال و نیم تحصیل در این دانشگاه، درس‌های خوبی را فرا گرفتم و امیدوارم امروز نیز همه دانشجویان با استفاده از امکانات این دانشگاه از تاکتیک‌ها و تکنیک‌های جدید بهره‌مند شوند.

فرمانده نیروی دریایی در پاسخ به این سوال که آیا ایران قصد حضور در آب‌های آزاد را دارد یا خیر، گفت‌: همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم  آمادگی حضور در آب‌های آزاد بین‌المللی را داریم؛ آمادگی داریم در آب‌های اقیانوس اطلس و هند حضور داشته باشیم، اما تدابیر این مسئله نیازمند سلسله مراحلی است که باید گذرانده شود.

وی در پایان در باره آخرین اطلاعات از ناوشکن سهند خاطرنشان کرد: فعلا در این مرحله، بدنه آن بهره‌برداری و به آب انداخته شده اما هفتم آذرماه فاز جدیدی از این ناوشکن به بهره‌برداری خواهد رسید و مورد استفاده نیروهای مسلح و نیروی دریایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.