۷ مگابایت اینترنت همراه و مکالمه رایگان در روزهای جمعه

۲۹فروردین۱۳،

ایرانسل اعلام کرده است که مشترکین تازه سیم کارتهای اعتباری ایرانسل که در جشنواره بهار ۹۲ به خرید سیم کارت و تکمیل ثبت نامشان اقدام کنند، می‌توانند از ۷ مگابایت اینترنت همراه ۷ روزه، ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان در روزهای جمعه به ازای ۲۰ هزار ریال شارژ هفتگی و پیامک صوتی و پیشخوان ایرانسل و یک آهنگ پیشواز بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در جشنواره بهار ۹۲ ایرانسل، خدمات و طرح‌های تشویقی برای مشترکین تازه سیم کارتهای اعتباری در نظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به طرح ویژه بانوان اشاره کرد که بر اساس آن بانوانی که در طول مدت جشنواره بهار به جمع مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می پیوندند، می توانند یک هفته پس از فعال سازی سیم کارتشان، به مدت ۹۰ روز، روزانه از ۲ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی به ازای ۱۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه بهره‌مند شوند.

آن دسته از متقاضیانی هم که در جشنواره بهار ۹۲ ایرانسل به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام و فعال سازی کنند نیز می توانند ۴۰ پیامک فارسی رایگان داخل شبکه ارسال کنند.

سیم کارتهای دائمی ایرانسل به قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، سیم کارتهای اعتباری با ۲۰ هزار ریال شارژ اولیه به قیمت ۵۰ هزار ریال و سیم کارتهای پیام رسان به قیمت ۴۰ هزار ریال عرضه می شوند و مشترکین تازه سیم کارتهای ایرانسل که در این مدت به ایرانسل پیوسته باشند می توانند با دریافت اعتبار از وب پایگاه اینترنتی ایرانسل از ۱۵ درصد اعتبار رایگان ایرانسلی با مهلت استفاده ۷ روزه نیز بهره مند شوند.

مراسم اهدای جایزه برنده مسابقه عید تا عید ویترین ایرانسل و قرعه کشی تعیین برندگان شمش های طلای جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل، ۲۸ فروردین ماه در تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این مراسم، پس از اهدای جایزه به برنده دور اول مسابقه عید تا عید ایرانسل، مراسم قرعه کشی تعیین برندگان ۱۰ شمش طلای جشنواره زمستان ۹۱ ایرانسل با حضور نمایندگان اصحاب رسانه و هیئت نظارت، در هتل شهریار تبریز برگزار شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.