۷ اردیبهشت زمان تحویل بن کارت‌ دانشجویی

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

7 اردیبهشت زمان تحویل بن کارت‌ دانشجویی

معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران با بیان اینکه مرحله دوم ثبت نام بن کارت‌های دانشجویی امروز به پایان می‌رسد گفت: هفتم اردیبهشت زمان تحویل این بن کاتر‌ها اعلام شده و دانشجویان امسال برای اولین بار می‌توانند به هر شعبه‌ای از بانک صادرات مراجعه کنند و بن کارت بگیرند.

به گزارش ممتاز ، محمد اللهیاری فومنی معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران در گفت‌وگو با  فارس پیرامون تمدید مهلت ثبت نام برای بن کارت‌های دانشجویی اظهار داشت: دانشجویان و طلاب متقاضی می‌توانند تا پایان امروز ۵ اردیبهشت ماه برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی tibf.net بن کارت به پایگاه اینترنتی اختصاص یافته مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران ضمن بیان اینکه این تمدید با موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی اجرایی می‌شود، توضیح داد: تا کنون ۲۲۰ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که بر اساس این موافقت ۲۰ هزار دانشجوی دیگر نیز می‌توانند طی امروز ثبت نام داشته باشند تا مجموع بن کارت‌ها به ۲۴۰ هزار نفر برسد. البته در مرحله اول نزدیک به ۲۲۰ هزار متقاضی در پایگاه اینترنتی tibf.net ثبت نام کردند و ۲۰۰ هزار نفر از این متقاضیان شرایط لازم برای دریافت بن کارت‌های اعتباری را داشتند. با توجه به سیاست‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و لزوم توجه به دانشجویان و طلاب که مصرف کنندگان اصلی کتاب می باشند، تصمیم گرفته شد تا اعتبار لازم برای ثبت نام ۴۰ هزار متقاضی دیگر فراهم شود.

اللهیاری با بیان اینکه بن کارت‌های دانشجویان و طلاب از روز ۷ اردیبهشت ماه توزیع سراسری خواهد شد افزود: این بن کارت‌ها به نام دانشجو صادر شده و برای اولین بار دانشجویان می‌تواتند به هریک از شعب بانک کارت خود را دریافت کنند.

این معاون رئیس نمایشگاه کتاب پیرامون عدم آغاز به چینش بعضی غرفه‌داران و اینکه تذکرات به کمیته‌های مربوطه داده شده تا پیش از آغاز نمایشگاه کتاب اقدام به چینش کنند، اضافه کرد: غرفه‌های بزرگ که کار چینش طولانی‌‌تری دارند امور آماده سازی را در حال انجام می باشند، اما غرفه‌های کوچک ۹، ۱۲ و یا ۱۵ متری معمولا طی سه روز پایانی اقدام به چینش می‌کنند، اما روز قبل از مدیران کمیته‌ها تقاضا کردیم تا به ناشران تذکر دهند از زمان استفاده کنند و چیدمان را آغاز کنند.

وی در پایان سخنان خود گفت: حراست نمایشگاه کتاب نیز نهایت همکاری را انجام داده و در تمام سالن‌ها مستقر شده است تا امنیت غرفه‌هایی که آماده شده‌اند و کتاب‌های چیده شده فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، متقاضیانی که در دو روز آینده ثبت نام می‌کنند حتما سعی کنند که شهرهای قم، تهران و کرج را به عنوان محل دریافت بن کارت‌ها اعتباری خود تعیین کنند زیرا امکان ارسال کارت‌های اعتباری به مناطق دور دست امکان پذیر نیست.

کارتهای ویژه خرید در نمایشگاه فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارت خوان داخل نمایشگاه قابل استفاده است و پس از آن به مانند کارت‌های مجازی خرید کتاب تا پایان خرداد ماه سال جاری امکان خرید از نمایشگاه آنلاین کتاب تهران وجود دارد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود.
 

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.