۷ مسجد تا پایان سال جاری در منطقه ۵ ساخته می شود

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵گفت: ساخت و تجهیز مسجد همواره یکی از موضوعات مهم فرهنگی در شهرداری بوده است که دراین راستا در سال جاری در سطح منطقه ۵، ۷ مسجد و ۸ گلدسته مسجد احداث می شود.

  عباس بابازاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بخش عمده ای از فعالیت های مربوط به احداث، تکمیل و تجهیز مساجد سطح محلات، توسط واحد امور مساجد منطقه از سال گذشته آغاز و تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۵ ادامه داد: عملیات عمرانی احداث گلدسته ها آغاز شده است و در حال حاضر احداث گلدسته ۴ مسجد تکمیل و مابقی نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به جایگاه مسجد به عنوان مهمترین پایگاه دینی و اجتماعی در محلات، تصریح کرد: باتوجه به جوان بودن منطقه ۵ کمبود مسجد به عنوان یکی از نیازهای مهم محلات شناسایی شده است که در همین راستا توسعه و احداث مسجد در قالب برنامه ریزی های ستاد ساماندهی به امور مساجد منطقه در دستور کار قرار دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردرای منطقه ۵ در پایان خاطر نشان کرد: در حال حار ۵۸ مسجد در سطح منطقه وجود دارد که با توجه به ضرورت توسعه مساجد، تمهیدات لازم برای اصلاح مساجد پیش بینی شده است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.