۷۰ درصد تخفیف برای بازدیدکنندگان باغ موزه دفاع مقدس

۱فروردین ۱۳،

باغ موزه دفاع مقدس به گردشگران نوروزی تخفیف می‌دهد؛

گردشگران که قصد دارند از باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید کنند می‌توانند با ارائه “تهران کارت” که در ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری سراسر شهر تهران عرضه می‌شود از ۷۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

ه گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ شهروندان و گردشگرانی که قصد بازدید از مجموعه باغ موزه دفاع مقدس دارند می‌توانند با دریافت کارت تخفیف تهران‌کارت از غرفه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری نوروزی تهران که در بیش از ۱۱۰ نقطه شهر نصب شده‌اند عرضه می‌شود، از ۷۰ درصد تخفیف برای بازدید از این مجموعه بزرگ استفاده کنند.
 
مجموعه باغ موزه دفاع مقدس تهران از ۲۰ اسفند ماه قبل برنامه‌های نوروزی خود را با اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور آغاز کرده‌است و از ابتدای تعطیلات نوروز امسال هم با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی را در محوطه فضای باز مجموعه برای بازدید شهروندان و گردشگران با برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و رفاهی آماده کرده‌اند.
 
باغ موزه دفاع مقدس تهران که در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو روبروی پارک طالقانی واقع شده‌است، در طول ایام نوروز به جز روزهای سی‌ام اسفند و یک فروردین در همه روزهای نوروز به جز سه‌شنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر به خدمات رسانی به شهروندان تهرانی و مسافران نوروزی خواهد پرداخت./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.