۷۰ طرح عمرانی در رفسنجان با حضور استاندار کرمان بهره برداری شد

۱۹ام بهمن ،

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، استاندار کرمان در آیین افتتاح این طرح ها گفت: طرح آبیاری تحت فشار، کشتارگاه نیمه صنعتی رفسنجان، یک جایگاه سوخت در بلوار آزادی رفسنجان و دانشگاه حضرت نرجس خاتون از جمله طرح هایی که در سفر به این شهرستان بهره برداری شد.

ˈاسماعیل نجارˈ، الهی و اسلامی بودن نظام، رهبری و حضور همیشگی اقشار مختلف مردم در صحنه را سه ویژگی مهم نظام جمهوری اسلامی برشمرد و با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار امیدوراری کرد: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر عظمت، اقتدار و بزرگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی با بیان این ‌که امروز عزت و اقتدار این نظام الهی و استقلال جمهوری اسلامی در جهان، بزرگترین دستاورد ایران اسلامی است، به پیشرفت ‌های مختلف علمی و فناوری اشاره و بیان کرد: امروز به برکت این انقلاب شکوهمند، در بسیاری از مسائل علمی از جمله انرژی هسته‌ ای برای استفاده صلح ‌آمیز، تکنولوژی نانو، تولید بسیاری از داروها، هوا و فضا، سلول‌ های بنیادین و تجهیزات دفاعی به پیشرفت‌ های قابل توجهی دست پیدا کرده ‌ایم.

نجار، به وجود پتانسیل ‌های بسیار بالای کشور و استعداد جوانان این مرز و بوم اشاره و اظهار کرد: امیدواریم روز به روز شاهد تعالی هرچه بیشتر ایران اسلامی در بخش‌ های مختلف باشیم.

استاندار کرمان، همچنین با اشاره به فعالیت‌ های انجام شده در دولت ‌های نهم و دهم، خاطرنشان کرد: افتتاح ۹۰۰ میلیارد تومان طرح در هفته‌ دولت، ۳۰۰ میلیارد تومان طرح در دهه‌ فجر، ۵۰۰ میلیارد تومان طرح در سفر رییس جمهور به استان کرمان و بهره‌ برداری از چند واحد عظیم صنعتی و معدنی در آینده ‌نزدیک، نشان از پویایی و طراوت استان کرمان دارد.

وی گفت: انجام همه این فعالیت‌ ها و دستاوردها که با همت همه‌ دست‌ اندرکاران ایجاد شده، در مقابل عظمت و بزرگواری ملت ایران، کوچک و ناچیز است.ک/۱

۷۴۴۳/۸۱۵۴/۲۶۲۴

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.