۷۰ هزار نفر درتهران اجرای انتخابات را برعهده دارند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی فرماندار تهران در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: ۵۰ صندوق در مرکز استان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در حال جمع آوری آرای مردم به صورت الکترونیکی است که از این تعداد ۴۰ صندوق در شهرستان تهران مستقر است .

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این شیوه برگزاری انتخابات گفت: امیدواریم انتخابات بعدی در کشور به صورت مکانیزه برگزار شود.
 

نایبی ادامه داد: مرحله اول انتخابات در پاکدشت به صورت الکترونیکی برگزار شد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
 

رئیس مرکز حوزه انتخاباتی تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: ۷۰ هزار نفر در شهرستان تهران در فعالیت های اجرایی و برگزاری انتخابات تلاش می کنند.
 

فرماندار تهران در خصوص روند برگزاری انتخابات در ۶ ساعت گذشته گفت: تجربه نشان داده مردم در ساعات بعد از ظهر و عصر بیشتر پای صندوق های رای حضور می یابند و صبح ها کمی خلوت تر است.
 

نایبی در خصوص احتمال تمدید مهلت انتخابات گفت: در ساعات پایانی برگزاری انتخابات برآورد خواهیم کرد و اگر احتیاج به تمدید مهلت انتخابات باشد قطعا مهلت برگزاری انتخابات تمدید می شود.
 

وی از همه کسانی که در برگزاری انتخابات شرکت و تلاش کرده اند تشکر کرد و گفت: جمعیت عظیمی برای برگزاری این رویداد بزرگ تلاش می کنند.
 

نایبی افزود: تا الان برگزاری انتخابات روند خوبی داشته و تخلفی که اخلالی در روند انتخابات بوجود آورد صورت نگرفته است.
 

فرماندار تهران در خصوص تعرفه های دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: میزان تعرفه های مورد استفاده در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان فرصت انتخابات مشخص نیست اما آمار رسمی پس از پایان مهلت قانونی برگزاری انتخابات اعلام می شود.
 

وی افزود: معمولا در مرحله دوم انتخابات نسبت به مرحله اول حضور مردم کمتر است اما امیدواریم شاهد حضور بهتری باشیم.
 

فرماندار تهران در خصوص علت حضور وزیر کشور در فرمانداری گفت: وزیر کشور می خواستند از نزدیک در جریان برگزاری روند انتخابات قرار بگیرند.
 

نایبی ادامه داد: منطقه رای گیری استان تهران طبیعتا از سایر حوزه‌ها بزرگتر است به همین دلیل وزیر کشور برای سرکشی در این حوزه انتخابیه حضور یافتند.
 

وی با بیان اینکه تا الآن آماری از حضور مردم نداریم، گفت: حوزه اصلی ما تهران است و حوزه اسلامشهر ، ری و شمیرانات حوزه های فرعی هستند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.