۷۱۶ مصدوم در ۱۵۵حادثه رانندگی

716 مصدوم در 155حادثه رانندگی

۷۱۶ مصدوم در ۱۵۵حادثه رانندگی

ممتازنیوز: هدایت عملیات بحران اورژانس کشور اعلام کرد حوادث وی‍ژه پرتلفات در هفته گذشته ۷۱۶ مصدوم برجای گذاشت.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور در تشریح اقدامات این سازمان در هفته گذشته در حوادث پرتلفات اعلام کرد: در ۱۵۵ حادثه ویژه رخ داده در هفته گذشته که منجر به اعزام ۲۸۰ آمبولانس و بیش از ۵۵۰ تکنیسین اورژانس پیش‌بیمارستانی به محل حوادث شد که نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، ۷۱۶نفر را برای دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.
بنابراین گزارش، مهمترین حادثه ویژه ترافیکی در هفته گذشته در ساعت ۱۳، ۲۴شهریورماه درتصادف یک دستگاه مینی‌بوس با پژو ۴۰۵ درمحور هشترود – مراغه بود که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی به محل اعزام، که اولین آمبولانس پس از ۸ دقیقه به محل حادثه رسید. هفت مصدوم حادثه پس از دریافت اقدامات اولیه و تخصصی فوریت‌های پزشکی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) مراغه انتقال پیدا کردند. خوشبختانه با حضور به موقع و اقدامات پزشکی مناسب تیم‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ این حادثه فوتی در برنداشت.
با توجه به پایان تعطیلات تابستانی و افزایش احتمال سفرهای برون شهری به رانندگان توصیه می‌شود قبل از شروع سفر ضمن استراحت کافی از سالم بودن خودرو و وجود نداشتن نقص فنی خودرو اطمینان حاصل کنند و همچنین در طول مسیر هم اگر احساس خستگی و خواب‌آلودگی داشتند، در اسرع وقت در محلی مناسب توقف کنند و پس از رفع خستگی به مسیر خود ادامه دهند و با مشاهده آمبولانس خودروی خود را به منتهی‌الیه راست جاده برانید و مسیر عبور آمبولانس را باز کنید و از تردد در مسیر ویژه آمبولانس و خودروهای امدادی خودداری کنید.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.