۷۳۸ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و راه روستایی در استان کرمان افتتاح شد

۳۱اردیبهشت،

۷۳۸ کیلومتر بزرگراه ، راه اصلی و راه روستایی و از جمله ۲۹۰ کیلومتر از بزرگراه بندر عباس – سیرجان- انار با حضور رئیس‌جمهور افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (سه شنبه) بلافاصله پس از ورود به کرمان با حضور در محل بزرگراه بندر عباس- سیرجان، ۲۹۰ کیلومتر از این بزرگراه که در محدوده استان کرمان احداث شده است را افتتاح کرد.

مسیر بندر عباس – سیرجان- انار به طول ۵۴۰ کیلومتر بخشی از محور سراسری بندر عباس – سیرجان – یزد – تهران است که به عنوان مهمترین قسمت کریدور جنوب – شمال ، علاوه بر جابجایی مسافر،‌ شریان اصلی حمل و نقل کالا به داخل کشور و ترانزیت به منطقه آسیای میانه است.

هزینه احداث این بخش از بزرگراه بندر عباس- تهران که در استان کرمان به بهره‌برداری رسیده، یک هزار و ۹۲۰ میلیارد تومان است، کاهش زمان سفر در این مسیر به مدت یک ساعت و نیم شده و سبب کاهش مصرف سوخت به میزان ۱۱۰ هزار لیتر در روز از مزایای احداث این بزرگراه است.

در حاشیه محل افتتاح این بزرگراه، جمع زیادی از مردم محلی برای استقبال و دیدار با رئیس‌جمهور اجتماع کرده بودند که احمدی‌نژاد با حضور در جمع آنان از نزدیک با اهالی این منطقه دیدار و جهت برآورده کردن پیشنهادات و رفع مشکلات آنان قول مساعد داد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.