۷۴ مسجد در شمال پایتخت ساماندهی عمرانی می شوند

اردیبهشت ۱۴۰۳

به منظور تقویت و توسعه زیرساختهای فرهنگ اصیل اسلامی بیش از ۷۴ مسجد در شمال تهران با انجام عملیات عمرانی ساماندهی می گردد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  محسن جلالی معاون امور اجتماعی و فرهنگی  شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: مساجد به عنوان نهاد عبادت و مرکز تجمع مسلمین مطرح و شناخته       می شوند و مهمترین و اثر بخش ترین دانشگاه‌ برای تربیت اشخاص برای اسلام و انقلاب است و همه محلات شهر تهران باید از این نعمت بهره مند شوند.

جلالی بهسازی ساختمان مساجد، امامزاده ها و حسینیه را از اقدامات مهم فرهنگی و اجتماعی منطقه دانست و گفت: ‌ امسال ۷۴ مسجد در لیست بهسازی قرار دارند که بعضی از آنها به سبب فرسوده بودن ساختمان، نیازمند نوسازی وتجدید بنا می باشند.

وی با اشاره به تخصیص ۱۲ میلیارد ریال اعتبار برای عمران مراکز مذهبی منطقه اظهار داشت: نیازمندیهای این مراکز از طریق هیات امنا به امور رسیدگی به مساجد منطقه یک اطلاع داده می گردد و این معاونت بودجه مورد نیاز را طبق اولویت ها در اختیار  درخواست کنندگان قرار می دهد تا در خصوص تعمیرات داخلی،آسفالت، ایزوگام و … اقدامات لازم را انجام دهند .

جلالی در خصوص ساخت مساجد تازه خاطر نشان ساخت : در سال قبل با انجام بازدید میدانی نیازمندی محلات و محدوده‌های فاقد مسجد در منطقه یک تهران شناسایی و ساخت سه مسجد تازه در دستور کار مدیریت شهری منطقه یک قرار گرفت./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.