۸ دستگاه پارکینگ مکانیزه در منطقه ۱۳ نصب و راه اندازی می شود

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

به منظور آسایش شهروندان و در راستای افزایش سرانه پارکینگ های شهری ، ۸ دستگاه پارکینگ مکانیزه به تعداد ۹۶ واحد در مجاورت ورودی شرقی ایستگاه متروی شهید کلاهدوز نصب می شود.

 
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، سیروس میلانی ، معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ گفت :احداث ۸ دستگاه پارکنگ مکانیزه و تامین ۹۶ واحد پارکینگ در مجاورت ورودی شرقی متروی کلاهدوز در دستور کار قرار گرفته که در حال حاضر این طرح ، در مرحله فنداسیون است و فاز اول احداث ۴ پارکینگ مکانیزه با ظرفیت  ۴۸ خودرو تا ۲ماه آینده و فاز دوم احداث چهار پارکینگ مکانیزه  دیگر  به تعداد  ۴۸واحد تا پایان سال به اتمام می رسد.
 
وی افزود : این اقدام شهرداری علاوه بر اینکه  باعث رضایت مندی شهروندان در شرق تهران می شود ،مانع پارک خودرو ها  در اطراف و حاشیه بزرگراه شهید یاسینی شده و حوادث احتمالی ناشی از تصادف خودرو ها را کاهش داده و گره ترافیکی پیرامون ایستگاه مترو را به حداقل می رساند.
 
میلانی خاطر نشان کرد : با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته در  شناسایی مکان‏ها و محله‌هایی که کمبود پارکینگ در آنها بیشتر به چشم می‌خورد ، احداث پارکینگ‏های عمومی مکانیزه در محدوده این منطقه در دستور کار شهرداری قرار گرفته است  .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.