۸ رکورد تولید ماهانه در “شرکت فولاد خوزستان” شکسته شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد در کشور در شهریور به ۸ رکورد تازه در تولید ماهانه دست یافت و مجموع تولید خود را در ۶ ماه اول سال به یک میلیون و ۸۵۷ هزار تن رساند.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، عبدالمجید شریفی با اعلام این مطلب افزود: آمار یاد شده بیانگر رشد بیش از ۷ در صدی در تولیدشمش و ۱۴ درصدی در تولید گندله نسبت به مدت مشابه پارسال است.

وی در باره رکوردهای جدید اظهارداشت: اولین رکورد مربوط به گندله سازی شماره ۲ با رقم بیش از ۳۰۰ هزارتن تولید در شهریور است که پس از ۲۹۱ هزارتن تولید مردادماه دومین رکورد متوالی این واحد محسوب می شود.

همچنین مجموع تولید گندله در شرکت در ۶ ماه امسال به ۲ میلیون و ۷۳۰ هزارتن رسید.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در ادامه به ۴ رکورد تازه در ایستگاه های ریخته گری شمش بلوم و بیلت اشاره کرد و افزود: تلاشگران واحدهای ریخته گری مداوم بلوم و بیلت در بخش فولادریزی موفق شدند در شهریور ، تولید خود را به طور بی سابقه ای افزایش دهند و در مجموع نزدیک به ۲۳۶ هزار تن شمش در این ایستگاه ها ریخته گری شد و هر ۳ ایستگاه به رکوردهای تازه ای دست یافت.

شهریور ماه از ماه های گرم فصل تابستان در استان خوزستان است و شرکت فولاد خوزستان بخشی از برنامه های تعمیراتی کارخانه ها و تاسیسات مختلف را انجام می دهد.

فولادخوزستان قرار است تا پایان سال ۳٫۵ میلیون تن شمش فولاد تولید و به بازار عرضه کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.