۸۰درصد تعهدات خیرین مدرسه ساز مازندران محقق شد

۳۱فروردین۱۳،

ˈ قربان علی شیرزاد ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران همچنین خبر از برگزاری پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز مازندران در روز پنج اردبیهشت جاری در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله ساری داد و پیش بینی کرد که امسال خیرین بیشتر از سال قبل کمک کنند.

وی به هوشمند سازی یک هزار و ۲۰۰کلاس درس استان مازندران در سال قبل اشاره کرد و بیان داشت: ۶۵۰ مدرسه توسط خیرین مدرسه یار هوشمند سازی شد.

شیرزاد اظهار در ادامه با اشاره به وجود ،۴۶۱ فضای آموزشی نیمه کاره و در حال ساخت با دو هزار و۷۰۰ کلاس درس به مساحت ۴۳۴ هزار متر مربع در مازندران ، گفت: برای تکمیل این پروژه ها یک هزارو ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار استان مازندران خاطر نشان کرد: به طور یقین خیرین در ساخت پروژه های نیمه کاره مشارکت جدی تری نسبت به سال پیش خواهند داشت.

مدیرکل نوسازی مدارس مازندران تعداد طرح های مردمی ومشارکتی را ۱۳۱ طرح عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد ۴۹ واحد شهری و ۸۲ مورد روستایی است.

شیرزاد، به برگزاری پانزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز در مازندران اشاره کرد و گفت: تکمیل طرح های نیمه کاره دولتی تحقق و پیگیری تعهدات خیرین مدرسه ساز از رویکردهای اصلی این جشنواره است.ک/۳

۲۵۸۵/۴۰۲

انتهای پیام /*

Cultural@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.