۸۰ درصد بیمارستان های تحت پوشش را مورد بازرسی قرار دادند

۸فروردین ۱۳،

اکیپ های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی؛

طبق گفته رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در طی این تعطیلات ۸۰ درصد بیمارستان های خصوصی و دولتی تحت پوشش این دانشگاه مورد بازرسی قرار گرفت.

دکتر امیر هاشمی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  به سبب تعطیلی مطب ها و درمانگاه ها میزان مراجعات به اورژانس بیمارستان ها در این ایام افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان این که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته متخصصین در اورژانس ها به صورت ۲۴ ساعته بر اساس شیفت بندی حضور داشتند افزود: به غیر از بیمارستان های شهدای تجریش، لقمان، امام حسین، هفت تیر که متخصص طب اورژانس مقیم دارند در دیگر بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متخصصین مربوطه با توجه به نوع ارائه خدمات در این ایام حضور داشته و دارند.

هاشمی ادامه داد: در طی این ۱۲ روز ۸۰ درصد بیمارستان های خصوصی و دولتی تحت پوشش این دانشگاه توسط ۳ اکیپ به صورت روزانه مورد بازرسی قرار گرفتند تا نحوه عملکرد پرسنل و خدمات را مورد بررسی قرار دهند همچنین هر روز یک گروه از هیات رئیسه طبق دستور العمل به بازدید از یکی از بیمارستان های تحت پوشش می پرداختند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.