۸۰ هزار تاکسی به شهروندان تهرانی خدمات رسانی می کنند/ ۱۷ هزار تاکسی فرسوده در انتظار نوسازی

فروردین ۱۴۰۳

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه روند نوسازی تاکسی های فرسوده همچنان متوقف است گفت: ۱۷ هزار تاکسی فرسوده شهر تهران در انتظار نوسازی می باشند

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهندس میثم مظفر  با بیان این مطلب اظهار کرد: ۸۰ هزار تاکسی در شهر تهران فعال می باشند که حدود ۱۷ هزار دستگاه از این تاکسی فرسوده اند و باید هرچه سریعتر مورد نوسازی قرار گیرند .
 
وی ادامه داد: خودروهای فرسوده نقش بسیار و تاثیرگذاری در آلودگی هوای تهران دارند و انتظار می رود که حداقل در مورد نوسازی تاکسی های فرسوده اقدامات لازم صورت گیرد چرا که این خودروها هرروز ساعت ها در شهر تردد دارند.
 
وی با تاکید براینکه ستاد حمل و نقل و مدیریت سوخت کشور برای نوسازی تاکسی های فرسوده وظایفی را برعهده دارد گفت: امید است در دولت تازه توجه بیشتری به حمل ونقل عمومی صورت گیرد و نوسازی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی با جدیت بیشتر دنبال شود.
 
وی در پایان تصریح کرد:تمامی تاکسی های شهر تهران در سال ۴ بار به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند تا از نظر ایمنی و میزان تولید آلایندگی مورد بررسی قرار گیرند و تا حد ممکن در شرایط مناسب قرار داشته باشند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.