۸۰۹۱ واحد مسکن مهر آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

۱۹ام بهمن ،

علی نیکزاد که برای شرکت جشن های دهه فجر مردم آذربایجان غربی و افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی به این استان سفر کرده است طی آیینی در شهرستان میاندوآب ۷۳۲ واحد مسکن مهر این شهرستان و ۸۰۹۱ واحد در ۱۷ شهرستان استان را افتتاح کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در آیین بهره برداری از طرح های مسکن مهر استان گفت: ۵۰۹۱ واحد مسکن مهر از واحد های یاد شده در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت دو هزار واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و یکهزارو ۷۰۰ واحد نیز در بافت های فرسوده شهرهای استان احداث و تکمیل شده اند.

خلیل محبت خواه اضافه کرد: از مجموع طرح های مسکن مهر استان تا کنون افزون بر ۱۰ هزارو ۳۱ واحد به بهره برداری رسیده و ۳۸ هزارو ۷۷۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان نیز هم اکنون با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال ساخت است.

وی یاد آور شد: علاوه بر طرح های مذکور، افزون بر ۱۱ هزارو ۲۵۰ واحد مسکن مهر نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت ساخته می گردد.

در این مراسم که امام جمعه، فرماندار میاندوآب، جمعی از مسوولین و مقامات محلی حضور داشتند ، وزیر مسکن و شهرسازی از مجموع مسوولین استانی به خاطر تلاش برای توسعه استان و حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیر کرد.

وزیر مسکن شهر سازی سحرگاه روز پنجشنبه وارد ارومیه شده است.

۵۸۴/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.