۸۱ شهید و ۷۰۰ زخمی در غزه/ حملات شب قبل کشتی‌های رژیم صهیونیستی به غزه

۲۹ آبان ،

منابع آگاه اعلام کردند که تاکنون در حملات پنج روز اخیر رژیم صهیونیستی به ساکنان نوار غزه، ۸۱ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۷۰۰ تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه الجزیره، منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند در پی حملات رژیم صهیونیستی به یک خانه در منطقه “الزیتون” در شهر غزه چهار تن از جمله یک کودک کشته شدند. این در حالی است که در این حملات ۲۵ تن دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

همچنین منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند که با افزایش تعداد زخمی‌ها و شهدای فلسطینی در نوار غزه آمار شهدای فلسطینی از روز چهارشنبه تاکنون به ۸۱ تن رسیده است.

همچنین بنا به گزارش تفسیری این منابع، حدود ۷۰۰ تن دیگر نیز در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از روز چهارشنبه تاکنون زخمی شدند.

همچنین هواپیماهای رژیم صهیونیستی یک ساختمان پلیس در غزه را نیز به طور کامل منهدم کردند.

بنا به گزارش تفسیری خبرنگار خبرگزاری فرانسه نیز کشتی‌های جنگی این رژیم یکشنبه شب نوار غزه را هدف قرار دادند.

این در حالی است که منابع پزشکی فلسطین در نوار غزه اعلام کردند: از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی پنج روز قبل، روز یکشنبه خونین‌ترین روز بوده است. به نحوی که در حملات رژیم صهیونیستی ۳۵ تن کشته شدند. در مقابل نیز گروه‌های فلسطینی مسلح ده‌ها موشک را به سمت شهرهای اراضی اشغالی پرتاب کردند.

همچنین هواپیماهای رژیم صهیونیستی عصر روز یکشنبه حملاتی را به مناطق مختلف جنوب غزه در نزدیکی مرزهای مصر انجام داده و در این مناطق نیز گشت‌زنی کردند.

این در حالیست که بنیامین نتانیاهو، اول وزیر رژیم صهیونیستی، ایهود باراک، وزیر جنگ این رژیم و آویگدور لیبرمن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آماده‌اند حمله زمینی به نوار غزه را آغاز کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.