۸۹ درصد به سود پرسپولیس رأی دادند!/ اولین سالگرد رویانیان در قم!/ پرسپولیس با فیفا مکاتبه کرد

۲۳م اسفند ،

در یک نظرسنجی ۸۹ درصد به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس کرمان رای دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، طی یک نظرسنجی کاربران طرفدار پرسپولیس توانستند ۸۹ درصد از آرای پیروزی پرسپولیس در برابر مس را به تیم سرخپوشان پایتخت اختصاص دهند.
این در حالی است که بازی رفت این دو تیم در روز پنجم آبان با نتیجه ۲ بر یک به سود کرمانی ها به پایان رسیده بود.

گفتنی است: اولین سالگرد فوت افراسیاب رویانیان پدر مدیر عامل باشگاه پرسپولیس فردا ۲۴ اسفند در استان قم و در مسجد امام حسین(ع) واقع در میدان امام خمینی (ره) در خیابان کارگر از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۴ برگزار می گردد.

شایان ذکر است: مکاتبه پرسپولیسی ها با فیفا بر سر پرداخت معوقه های قرارداد وینگادا انجام گرفت و مسئولان این باشگاه تهرانی تمام جزئیات را با فیفا در میان گذاشتند.

*کیا، برترین ورزشکار ۹۱

مهدی مهدوی کیا بازیکن کنونی تیم پرسپولیس تهران به عنوان برترین ورزشکار سال ۹۱ برگزیده شد و سوژه صحبت میان سایر بازیکنان این تیم در تمرین امروز بود.

*یحیی پیروزی می خواهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواسته تا آخرین بازی خود را در سال ۹۱ با پیروزی پشت سر بگذارند تا هواداران این باشگاه با خاطره خوش سال جاری را به اتمام برسانند.

*کنفرانس خبری پرسپولیس-مس پنجشنبه برگزار می گردد

کنفرانس خبری تیم های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ساعت ۱۵ در سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار می گردد.

*کریمی شایعات را رد کرد

بازیکن شماره ۸ تیم فوتبال پرسپولیس تمامی شایعات را مبنی بر عدم معالجه مناسب از سوی پزشک تیم خود را رد کرد و تأکید کرد که به علم و عمل این پزشک اعتماد کامل دارد.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس بدون هیچگونه بازیکن محرومی روز جمعه ۲۵ اسفند ساعت ۱۷:۳۵ دقیقه به مصاف مس کرمان خواهد رفت./مح

گزارش از ایمان مهدوی


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.