۹دی طومار عمر فتنه را در هم‌ پیچید

۹ م دیماه ،

بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه نه دی

در بیانیه دبیرخانه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی آمده است: نهم دی دست انتقام حسینی از آستین ملت غیور ایران به در آمد و طومار عمر هشت ماهه فتنه را در هم پیچید و آنان را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، در بیانیه دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است،: نهم دی ماه در هر سال به مثابه بیست و دوم بهمن یادآور یک پیروزی و فتح بزرگ برای ملت ایران است.

در این روز تاریخی ملت مسلمان ایران که از توهین فتنه‌گران به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا و آشوب و اغتشاش آنان در روز عاشورا به خشم آمده بودند، با اشاره رهبر فرزانه انقلاب و با حضور عاشورایی و توام با بصیرت انقلابی خود در راهپیمایی این روز طومار عمر فتنه‌گران را درهم پیچیدند.

فتنه‌گران که با القای دروغ تقلب در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نه تنها شیرینی حضور پرشور و بی‌نظیر مردم در این انتخابات را در کام ملت ایران تلخ کردند، بلکه فرصتی برای ابراز وجود در اختیار دشمنان و سیلی خوردگان انقلاب جهت انتقام گرفتن از مردم و مقدسات آنان قرار دادند.

دشمنان ملت مسلمان ایران در فتنه ۸۸ که طیفی فراگیر از همه دشمنان اعتقادات این ملت از سلطنت‌طلبان ورشکسته، منافقین کوردل، وابستگان فرقه‌های ضاله و … را در بر می‌گرفتند، با تمسخر شعارها و آرمان‌های انقلابی ملت ایران مانند حمایت از آرمان فلسطین و مبارزه با اسرائیل در روز قدس، تظاهر و تجاهر به ارتکاب محرمات مانند روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان، تخطئه حرکت انقلابی تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان، آتش زدن تصویر رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضزت امام خمینی«ره» ‌ پله به پله و گام به گام راه خود را به سوی حضیض  رذالت و ضلالت گشودند و در روز عاشورا،  که حتی از جانب غیرمسلمانان نیز مقدس شمرده می‌شود، با اغتشاش‌آفرینی و اهانت به شعائر این روز مقدس نشان دادند که دشمنی آنان در اصل با اساس اعتقادات مذهبی مردم ایران است و دلیل اینکه نظام جمهوری اسلامی آماج کینه‌توزی‌های آنان قرار گرفته است، ابتناء این نظام مقدس بر عقاید دینی مردم مسلمان ایران و تلاش نظام اسلامی در راستای اجرای احکام و ارزش‌های اسلامی است.

اما به مصداق آیه شریفه «والله متم نوره و لو کره المشرکون» دست انتقام حسینی از آستین ملت غیور ایران به در آمد و طومار عمر هشت ماهه فتنه را در هم پیچید و آنان را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

این فتنه که به اذعان دشمنان ریشه در کینه سران آن از انقلاب و روابط مشکوک آنان با دشمنان داشت در سال ۸۸ فقط مانند کوه یخ قسمت اندکی از آن نمایان شد که به فرموده رهبر انقلاب شناخت تمام ابعاد این فتنه خطرناک سال ها زمان می‌برد.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضمن گرامی‌داشت روز بصیرت و میثاق با ولایت، به‌عنوان یکی از مظاهر و مصادیق استمرار حیات نهضت حسینی«ع»، و سپاس از درگاه مقدس احدیت به‌دلیل این فتح‌الفتوح برآمده از بصیرت، غیرت و ولایت‌پذیری ملت رشید ایران، بر آفرینندگان این حماسه درود فرستاده و بر استمرار طریق مبارک اطاعت از رهبر معظم انقلاب تاکید می‌کند.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.