۹دی روز بصیرت و اوج ولایتمداری ملت ایران است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو فراکسیون روحانیون مجلس ضمن بزرگداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: ۹ دی روز بصیرت و اوج ولایتمداری ملت ایران است که نشان داد هیچ جریان‌های تقلبی تاب توان در مقابل خواست و اراده یک ملت را ندارد.

“حجت‌السلام علیرضا سلیمی” نماینده مردم محلات و دلیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تبیین “حماسه ۹ دی”، گفت: ۹ دی اوج ظهور و بروز شعور انقلابی یک ملت بزرگ بود که با حضور جانانه خود در صحنه، بساط فتنه را برچیدند.
 
وی ادامه داد: از آنجا که فتنه ۸۸ منشاء خارجی داشت و مسئله‌ای نبود که عمق و ریشه داشته باشد، خروج جانانه ملت ما در ۹ دی سیلابی بود که همه‌ی فتنه‌گران را در خود غرق و اثبات کرد که این ملت پیوسته بر سر آرمان‌های امام(ره) ایستاده است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه ملت بزرگ ما با حضور خود در ۹ دی با اقتدار فتنه‌گران را سر جای خود نشا‌ندند، اظهار داشت: حماسه ۹ دی ازیک سو نشان داد که ملت ما ملتی بصیر هوشیار است که پای آرمان‌های امام(ره) و ارزش‌های انقلاب ایستاده و از سوی دیگز نیز نشان داد با توهین‌کنندگان به عاشورای ابا عبدالله‌الحسین چگونه برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه جریان فتنه جریانی برانداز بود که هیچ ریشه‌ای نداشت، تصریح کرد: فتنه‌گران با اقدامات عجیب و غریب خود نشان دادند که تا چه اندازه وابسته به بیگانه و سازمان‌های جاسوسی آنها بوده و دلسوز نظام نیستند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات ادامه داد: ۹ دی روز بصیرت و روز نمایش شکوه انقلابی بودن یک ملت و اوج وفاداری مردم به ولایت و اوج ولایتمداری ملت ما بود که نشان داد جریان‌های تقلبی نمی‌توانند در مقابل خواست و اراده یک ملت مقاومت کنند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.