۹ بازیکن دسته برتری پشت درب های بسته تیم ها

قرعه کشی رقابت های سوپر لیگ بزرگسالان تنیس روی میز به مدت یک هفته به تعویق افتاد اما هنوز شرایط عقد قرارداد بازیکنان بین تیم ها به وضعیت ایده ال نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اکبر بهمنی، عارف احمدی فر، محمد فرقدانی، محسن خطیون، امین میرالماسی، سامان ابراهیمی،حمیدرضا طاهر خانی، مسعود یعقوبی و محمد بوجاریان ۹بازیکن دسته برتری تنیس روی میز ایران هستند که تاکنون با هیچ کدام از تیمهای حاضر در لیگ برتر قرار داد نبسته اند.
 وضعیت اکنون چندان نیز غیرقابل پیش بینی نیست چرا که وقتی در قدیمی ترین لیگ ورزش کشور یعنی تنیس روی میز تاکنون فقط چهارتیم حاضر شده اند برای بزرگسالان تیم بدهند و در هرتیم فقط ۴بازیکن امکان عقد قرارداد دارند! وضعیت بهتر از این نمی توان انتظار داشت. سایر بازیکنان چه می شود؟ این سئوال اساسی امسال است! آنچه به نظر می رسد این است که فدراسیون تنیس روی میز علاقه ای به دادن تیمهای بیشتر در سوپر لیگ ندارد وهمین تعداد قناعت کرده است. براساس این گزارش، یکی از قوانین تصویب شده درلیگ سال ۹۱ که به حق کمر بسیاری از بازیکنان دسته برتری را شکست و انگیزه آنان را برای حضور در ۶ نفر اول دسته برتر بزرگسالان گرفت قانون الزام در جذب حداکثر ۳بازیکن از ۱۸نفر برتر بود که منجر شد تیم ها به دنبال بازیکنانی باشند که درحال حاضر خارج از دسته برتر قرار داشته اند، به هر حال هنوز تا ۲۷ آبان ماه و زمان قرعه کشی وقت باقی است و تیمها فرصت دراند تا لیست کم ظرفیت خودرا تکمیل کنند شاید گشایشی در انتظار بازیکنان دسته برتری باشد که پشت دربهای بسته سوپرلیگ مانده اند.
گفتنی است: حضور تیم بانک دی برای اولین بار در لیگ تنیس روی میز و جذب بازیکنانی همچون نوشاد و نیما عالمیان و احد مالمیری شاید نوید اتفاقات تازه ای را در سوپر لیگ به همراه داشته باشد و پایانی باشد بر اقتدار تیم پترشیمی بندرامام ماهشهر که با در اختیار داشتن برادران استثنایی پینگ پنگ کشور چندسالی بود که گوی سبقت را از سایر تیمها ربوده بود، این دو برادر پس از هفت سال با پتروشیمی وداع کردند. باید به انتظار نشست تا ببینیم آیا به تیمهای بانک دی، پتروشیمی بندر امام ماهشهر،‌علیصدر همدان و دانشگاه آزاد تیمی اضافه خواهد شد یا خیر!


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.