۹ دیماه،اجرای بسته حمایتی بیمه طلایی بازنشستگان کشوری

۳ م دیماه ،

۹ دیماه،اجرای بسته حمایتی بیمه طلایی بازنشستگان کشوری | چاپ |
یکشنبه ۰۳ دی ساعت ۱۵:۱۸

بینا- وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:بسته حمایتی بیمه طلایی بازنشستگان کشوری از روز ۹ دیماه اجرایی می گردد.
به گـزارش بینا، دکتر عبدالرضا شیخ الاسلامی با اعلام این مطلب گفت: در راستای تأکید رئیس جمهور در مراسم روز خانواده و تکریم بازنشستگان درخصوص تسهیل خدمات درمانی به بازنشستگان کشوری مقدمات و فرآیند اجرایی شدن این طرح بزرگ طی یکماه قبل در صندوق بازنشستگی کشوری آماده و براساس برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده با مراکز درمانی و بیمارستانهای طرف قرارداد اجرای بسته حمایتی بیمه طلایی از نهم دیماه در سراسر کشور آغاز می گردد.
وی با اشاره به تصویب این خدمت تازه در هیأت وزیران افزود: اجرای این بسته حمایتی در دولت دهم نشان دهنده افزایش سهم اعتبارات مربوطه به خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان است و دولت با اجرای بیمه طلایی با هدف کاهش هزینه های درمانی و ارتقای خدمات بهداشتی و پزشکی گام دیگری برای رفاه حال بازنشستگان کشوری بر می دارد.
شیخ الاسلامی با اشاره به اختصاص یکصد میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیمه طلایی اظهار داشت ساز و کار بسته حمایتی بیمه طلایی در صندوق بازنشستگی کشوری طوری طراحی شده که تمامی بازنشستگان بدون پرداخت وجهی یا طی مراحل اداری در بیمارستانهـا و مراکز درمانی طـرف قرارداد با سازمان بیمه گر ، پذیرش و مداوا می شوند.
به گفته وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی جزئیات و نحوه استفاده بازنشستگان کشوری از بیمه طلایی توسط صندوق بازنشستگی کشوری طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.