۹ دی، مچ فتنه‌گران در کلاه‌برداری سیاسی از مردم را باز کرد

۷ م دیماه ،

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بزرگداشت حماسه ۹ دی ماه، گفت: روز حماسی ۹ دی، مچ فتنه‌گران در کلاه‌برداری سیاسی از ملت ایران را باز کرد.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت ملت ایران است، گفت:  روز حماسی ۹ دی، روزی است که ملت بزرگ ایران علیرغم وجود غبارهای تیره باردیگر با پیروی از مقام معظم رهبری، مسیر صیح خود را شناخت.

وی در ادامه با بیان اینکه حماسه ۹ دی، مچ فتنه‌گران را در کلاه‌برداری سیاسی از مردم ایران باز کرد، افزود: حماسه ۹ دی نشان داد که وابستگان به اردوگاه سلطه و دشمنان، علی‌رغم شعار و فریب‌کاری پایگاه مردمی ندارند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی نشان داد که دشمنان ملت ایران با مبانی و ارزش‌های پذیرفته شده این ملت مخالفت دارند، تصریح کرد: زمانی که فتنه‌گران عاشورا را به سخره گرفتند و نام اسلام را از جمهوری اسلامی حذف کردند، مردم  به هویت واقعی آنها پی‌بردند و اینجا بود که مردم ایران به صحنه آمدند و با موج طوفنده خود نشان دادند که همانند روزهای اولین پیروزی انقلاب اسلامی و با همان شور و شعور و  با همان نشاط و عزم آهنین و راسخ و در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوسته در صحنه می باشند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در ادامه تاکید کرد: حماسه ۹ دی نشان داد که مردم از برخی خواص در فهم معادلات سیاسی کشور و جهان پیش‌رو ترند.

سلیمی با بیان اینکه مردم ایران انقلاب خونین خود را پیوسته پاسداری کرده و می‌کنند، خاطر نشان کرد: مردمی که صدها هزار شهید و جانباز تقدیم این انقلاب کردند، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد که ثمرات مجاهدتشان را عده‌ای نا‌اهل و خائن مصادره کنند و این بصیرت ملت ایران بود که توانست حماسه ۹ دی را رقم بزند، حماسه ۹ دی تا ابد در خاطره تاریخی ما باقی خواهد ماند و چون چراغی شب افروز مسیر  را برای نسل‌های آینده روشن خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی انقلاب اسلامی را بیمه و دشمنان انقلاب را از توطئه‌های رنگارنگ علیه کشورمان مایوس و نا امید کرد، گفت: ما این روز بزرگ را پیوسته زنده نگه خواهیم داشت که زنده نگاه داشتن این روز به معنای زنده بودن انقلاب اسلامی و وجود حیات این انقلاب خون‌بار بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.