۹ دی ثابت کرد هیچ کس جرات تعرض به نظام اسلامی را ندارد

۱۰م دیماه ،

مدیر حوزه های علمیه گفت: یاد و خاطره ۹ دی باید هر ساله با شکوه فراوان پاس داشته شود چرا که این روز ثابت کرد هیچ کس جرات تعرض با آرمان‌های دینی، انقلابی ونظام اسلامی ملت ایران را ندارد.

به گزارش حوزه احزابممتازنیوز،  آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در جمع اعضای ستاد بزرگداشت دهه بصیرت که در دفتر مدیر حوزه برگزارشد، به تجمع حماسی طلاب وفضلای حوزه در مدرسه فیضیه اشاره کرد و اظهار داشت: تجمع امروز مردم قم در مدرسه فیضیه یادآور سیل خروشان آن‌ها در ۹ دی ماه سال ۸۸ بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: این تجمع در همه شهرهای کشور برگزار شده است  اما قم به سبب ویژگی‌های خاصی که دارد باید الگوی سایر مناطق باشد.

آیتالله حسینی بوشهری با اشاره به زیبایی‌های خاصی که در تجمع مردم قم در مدرسه فیضیه دیده می‌شود، ادامه داد: یاد و خاطره ۹ دی ماه ۸۸ باید هر ساله با شکوه فراوان پاس داشته شود تا جهانیان متوجه شوند هیچ کس حق شوخی کردن با آرمان‌های دینی و انقلابی ملت ایران را ندارد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور ۱۹ دی ماه را یوم‌الله دیگری در تاریخ انقلاب دانست و افزود: افتخار این روز تاریخی هم نصیب مردم قم شد که در ادامه منشأ حرکتی بزرگ برای قیام سراسری مردم ایران بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حرکت ۱۹ دی روح تازه‌ای در رگ‌های انقلاب و نهضت اسلامی دمید، اظهار داشت: در آن دوران مراجع تقلید حامی اصلی مردم بودند و با پشتیبانی خود حرکت خودجوش مردم را تقویت می‌کردند.

امام جمعه قم با تاکید مجدد بر الگو بودن قم در حرکت‌های مردمی و ولایی گفت: رهبر معظم انقلاب علاقه خاصی به قم، حوزه‌های علمیه و مردم ولایت‌مدار شهر ما دارند و به یقین ایشان هم منتظر ۱۹ دی می باشند تا در دیدار با مردم قم بیانات ارزشمند خود را عنوان فرموده و نقشه راه را برای ادامه مسیر به ویژه انتخابات سال آینده اعلام کنند تا ملت ایران با بهره‌گیری از فرمایشات ایشان در ادامه مسیر هم موفق باشند.

وی پیروزی ملت ایران در دوران پس از انقلاب را به واسطه امدادهای الهی دانست و تصریح کرد: مردم ایران به وجود رهبر انقلاب افتخار کرده و اگر صحبتی سبب نگرانی آن‌ها می‌شود، سخنرانی رهبری تمام ناراحتی‌ها را رفع کرده و تنها عزت و افتخار را باقی می‌گذارد.

 آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان این که قم حرم اهل بیت(ع) بوده و این مطلب در روایات اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است، اظهار کرد: بشر به سبب ویژگی‌های ذاتی خود دچار غفلت و فراموشی می‌شود بنابراین خداوند از پیامبرانش می‌خواهد روزهای الهی را به یاد آن‌ها بیاورند تا از موانع پیش روی دید آن‌ها بکاهند.

مدیر حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: روزهای خدایی یا همان ایام‌الله نشانه‌های بزرگی برای کسانی می باشند که واجد دو ویژگی صبر و پایداری و نیز سپاس‌گذاری در پیشگاه خداوند باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.